“Innovativa och spännande smakkombinationer”
Omdöme om Restaurang Que

Restaurang Que
Rankad som nr 3 av 934 Restauranger i Malmö

Spännande, innovativa och oväntade smakkombinationer som läggs upp snyggt. Mysig och intim miljö, trevlig personal med goda kunskaper om mat och dryck. Ett ställe att sitta länge på och bara njuta. Hit går man med någon man verkligen vill spendera tid med.

Tack TinaB3467

Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Bästa restaurangen jag testat i Malmö! Mycket trevlig och tillmötesgående personal. Maten är fantastiskt god och noga utvald. Har varit här två gånger och kommer komma tillbaka igen!

Tack reseknasen
Omdömet skrevs 15 februari 2020 från mobil enhet

Que var en positiv överraskning, med 2 st väldigt trevliga avsmakningsmenyer. De olika rätterna var innovativa och goda, men ett fåtal rätter saknade sälta, vilket tyvärr gjorde rätterna platta och obalanserade. Men i helhet var det gott, och det var verkligen kul att få äta en avsmakningsmeny med asiatisk inspiration.
Servicen var väldigt bra. De var trevliga, väl pålästa om de olika vinerna, och där var ingen väntetid under hela kvällen. Till skillnad från andra restauranger som serverar avsmakningsmenyer, så var portionerna väldigt stora, vilket är på gott och ont.
En väldigt trevlig afton, och jag går gärna dit igen.

1  Tack LeelouParis
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Spännande och gott! Många små rätter , vällagat och fint presenterat.
Trevlig personal med goda kunskaper om vad vi fick att äta. Fina lokaler.
Kan verkligen rekommendera denna restaurangen.

Tack JacobMle
Omdömet skrevs 30 januari 2020 från mobil enhet

Är i vanliga fall inte en fantast av asiatiska smaker, men testar gärna allt som är gott. Det här stället har en fantastisk bra service och god mat. Mycket trevlig och kunnig personal.

Datum för besöket: januari 2020
Tack georgebQ2590QQ

Resenärer som tittade på Restaurang Que tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Restaurang Que? Berätta vad du tyckte!