“Fantasti vs verklighet”

Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: 1-2 timmar
Praktisk information: Badrum, Aktiviteter för större barn
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

En timmes lek och skratt. Liten som stor, så kul.
Lustigt, trots att man vet det bara är på låtsas så reagerar ändå kroppen som om det vore fara.

Tack Åsa R
Marcus E, Kundansvarig på VR Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 2 april 2018

Hej,

Tack för recensionen, vad kul att höra att ni gillade våra VR upplevelser. Det är alltid roligt att se folk reagera i VR.
Precis som du sa man vet att det inte är på riktigt men man kan inte hjälpa att hoppa till då och då.

Med Vänlig Hälsning

Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Vill man hitta på något kul i Malmö och speciellt om man aldrig provat på VR innan, så är detta verkligen värt ett besök. Vi var där med familjen, och speciellt när man har stora/vuxna barn så gillar alla denna grej. Det är jättekul, och skrattar gör man. Att gå på plankan är bara en sån helt otrolig upplevelse, och så kul att kolla in de andra när det är deras tur. Alla åldrar kan prova och det är enkelt och man har någon som guidar en hela tiden. Ett måste!!

Tack bwhboops
Marcus E, Kundansvarig på VR Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 31 mars 2018

Hej,

Så roligt att höra hur kul ni hade det hos oss. Vi håller med er om att det är minst lika kul att titta på när andra spelar som att spela själv. Jag tror vi hade lika kul som ni hade när ni var här. Det är alltid lika kul att se reaktionerna, speciellt på plankan.
Nästa gång ni är sugna på att utforska lite mer i Virtual Reality så är ni varmt välkomna.

Omdömet skrevs 29 mars 2018 från mobil enhet

Med lite större barn kan det ibland bli svårt att hitta fungerande familjeaktiviteter. VR Malmö blev därför en positiv överraskning!

Tack Slarvmaja

Hej,

Riktigt kul att höra att det blev en positiv överraskning. Det finns så mycket olika saker att göra och uppleva i VR så det finns nått som passar alla åldrar.
Ni är varmt välkomna tillbaka för lite mer utforskning i Virtual Reality.

Omdömet skrevs 29 mars 2018

Det var en väldigt rolig upplevelse. Vi fick testa olika spel och fick bra service, popcornen gör det där lilla extra.

Omdömen sammanställs i samarbete med den här sevärdheten
Tack raftenkarin
Marcus E, Kundansvarig på VR Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 30 mars 2018

Hej,

Så roligt att höra att ni hade kul hos oss. Vi älskar att se hur kul man kan ha i Virtual Reality.
Ni är varmt välkomna tillbaka för att utforska mer i VR.

Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 28 mars 2018

Häftig VR upplevelse som hela familjen gillade. Killarna som skötte stället var trevliga och uppmärksamma, de anpassade upplevelsen till oss. Lokalen och processen runt om är lite enkel, det känns som något uppsatt snabbt och temporärt.

Omdömen sammanställs i samarbete med den här sevärdheten
Tack Rickard H
Johan S, Ägare på VR Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 30 mars 2018

Hej RIchard, tack för din recension. Vad kul att ni gillade upplevelsen, vi har storslagna planer så kom tillbaka om några månader så ska ni se att även lokalen är ännu mer genomarbetad och permanent.

Med vänliga hälsningar,
Johan

Resenärer som tittade på VR Malmö tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt VR Malmö? Berätta vad du tyckte!