Öppet i dag: 13:00 - 19:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Linda

Mycket trevligt för hela familjen. Service-minded och anpassar efter kundens behov. Bara positivt ... läs mer

Omdömet skrevs för 6 dagar sedan
Happiness62076051849
Toppen

Mycket trevligt besök, dock blev det lite problem när instruktören inte kunde förklara så bra så ... läs mer

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan
GoPlaces29996968827
Läs alla 210 omdömen

översatt av Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Malmö
från 29,53 US$
från 22,15 US$
från 908,72 US$
från 39,76 US$
Omdömet skrevs 29 mars 2018 från mobil enhet

Med lite större barn kan det ibland bli svårt att hitta fungerande familjeaktiviteter. VR Malmö blev därför en positiv överraskning!

Tack Slarvmaja
Marcus E, Kundansvarig på VR Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 31 mars 2018

Hej,

Riktigt kul att höra att det blev en positiv överraskning. Det finns så mycket olika saker att göra och uppleva i VR så det finns nått som passar alla åldrar.
Ni är varmt välkomna tillbaka för lite mer utforskning i Virtual Reality.

Omdömet skrevs 29 mars 2018

Det var en väldigt rolig upplevelse. Vi fick testa olika spel och fick bra service, popcornen gör det där lilla extra.

Tack raftenkarin
Marcus E, Kundansvarig på VR Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 30 mars 2018

Hej,

Så roligt att höra att ni hade kul hos oss. Vi älskar att se hur kul man kan ha i Virtual Reality.
Ni är varmt välkomna tillbaka för att utforska mer i VR.

Omdömet skrevs 28 mars 2018

Häftig VR upplevelse som hela familjen gillade. Killarna som skötte stället var trevliga och uppmärksamma, de anpassade upplevelsen till oss. Lokalen och processen runt om är lite enkel, det känns som något uppsatt snabbt och temporärt.

Tack RickardH97
Johan S, Ägare på VR Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 30 mars 2018

Hej RIchard, tack för din recension. Vad kul att ni gillade upplevelsen, vi har storslagna planer så kom tillbaka om några månader så ska ni se att även lokalen är ännu mer genomarbetad och permanent.

Med vänliga hälsningar,
Johan

Omdömet skrevs 26 mars 2018

Man kan inte glömma bort hypen på det , har inte provat de spel som jag spelade hos , det var fantastik

Tack farhadmarzooghi95
Omdömet skrevs 20 mars 2018

Bra lokal och jättetrevlig personal! Vi hade en fantastisk upplevelse och kommer tillbaka garanterat!

Tack magnussjodin
Marcus E, Kundansvarig på VR Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 22 mars 2018

Hej Magnus,

Riktigt kul att höra att ni hade det roligt hos oss.
Vi ser fram emot nästa besök för lite mer utforskning i Virtual Reality.