“Trevlig och mysigt”
Omdöme om 400grader

400grader
Rankad som nr 9 av 996 Restauranger i Malmö
Beskrivning: Här kan du avnjuta de italienska smakerna i en varm och avslappnad miljö bara ett stenkast från Möllans puls. Vi strävar efter att laga mat så som vi tycker att mat ska vara, från grunden med råvaror av högsta kvalitet. Hos oss kan du även få ett gott glas vin eller öl då vi har fullständiga rättigheter. Har du inte tid att slå dig ner, så finns det möjlighet att beställa mat för avhämtning från vår take away meny.
Omdömet skrevs 18 december 2022 från mobil enhet

Mysig restaurang
Här sitter man nära andra sällskap så gillar du inte det så är detta inte restaurangen för dig.
Personalen var trevlig och kunnig, lite trist att man inte blev mottagen när man kom in och det var inte självklart vart man ska ta vägen.
Maten var väldigt god och vällagad. Man behövde inte vänta speciellt länge.
Gick därifrån mätt och nöjd.

Datum för besöket: december 2022
Tack Departure44022188203

Omdömet skrevs 30 oktober 2022 från mobil enhet

Så god mat! Hade inte beställt bord men de fixade så vi fick sitta ute med infravärme och filtar. Vi åt pizza och spagetti!!

Datum för besöket: oktober 2022
Tack 886benitaa
Omdömet skrevs 27 augusti 2022 från mobil enhet

Vilken fantastisk mat från kockar som verkligen la ner all sin kärlek i maten. Vitlöksfrästa räkor, världsklass. Burratan likaså. Lammracksen och pastarätten höll lika hög klass. Tiramisun var nog den godaste vi ätit. Servicen höll också grym klass. Vi kommer åter när vi besöker Malmö nästa gång!!

Datum för besöket: juli 2022
1  Tack perchristianssonju
Omdömet skrevs 14 augusti 2022 från mobil enhet

Vi åt fantastiska pizzor (även den glutenfria ) i en härlig miljö med trevlig personal Vi kommer definitivt tillbaka vid ett annat tillfälle.

Datum för besöket: augusti 2022
Tack Magnus H
Omdömet skrevs 3 augusti 2022 från mobil enhet

Tog oss ett tag att hitta nåt ställe att äta så vi stoppade en person och frågade om hennes favorit ställe att äta...svaret blev 400! Fint ställe, trevlig personal och fick för första gången testa Carbonara på riktigt, väldigt gott!

Datum för besöket: augusti 2022
Tack MalinA228

Resenärer som tittade på 400grader tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt 400grader? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.