“Familjemiddag”
Omdöme om 400grader

400grader
Rankad som nr 11 av 987 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 8 juli 2022

Alla bara älskade den trevliga personalen ,utsökt mat ,, något för alla ,, även för barnbarnen,,, vi kommer garanterat att komma tillbaka ,,

Datum för besöket: juli 2022
Tack skofta

Omdömet skrevs 24 maj 2022

Andra gången vi var här blev tyvärr den sista. Första besöket var underbart, det andra en katastrof. Vi hade bokat bord och fick snabbt våra pizzor som var underbara. Bordet var smuligt och klibbigt, så vi fick be servitrisen att torka av. Vi fick inte ett leende av servitriserna som inte heller ägnade oss en blick. Flaskan med vatten såg ofräsch ut och tycktes inte ha diskats. När vi hade ätit var det helt omöjligt att få kontakt med någon servitris, trots upprepade försök. Ingen kom för att fråga om vi ville beställa efterrätt. Till slut, ca 1,5 h efter att vi anlänt lyckades vi få tag i en servitör som vi beställde efterrätt och drinkar av. Innan vi hunnit äta och dricka färdigt kom servitören och bad oss stressat att gå eller byta till ett annat bord (??!!!) av anledningen att vi var de enda i lokalen som hunnit äta vår huvudrätt och de behövde bordet. Fruktansvärt ohövligt, och ingenstans står det eller meddelades det att man endast får sitta i två timmar för att sedan bli avvisad (till råga på allt innan man ens hunnit äta sin efterrätt och dricka sin cocktail). Bokstavligen en katastrof. Kommer tyvärr aldrig att gå hit mer.

Synd på en trevlig lokal och goda pizzor, men den alltigenom usla servicen förstörde det helt.

Tack Q9794LPkarenw
Omdömet skrevs 22 maj 2022 från mobil enhet

Vi kom till restaurangen vid 19-tiden en solig lördagskväll, vi hade inte bokat bord (vilket rekomenderas) och stället var fullsatt.
Personalen var fullt upptagna med alla beställningar, men hade en fantastisk blick över alla gäster och missade inte en enda ny besökare som kom in. Vi blev vänligt bemötta och trots att det var fullsatt lyckades de lösa ett litet barbord till oss precis vid kassan, så det var mycket spring men utsikten över uteserveringen och gatan uppvägde röran.
Vi beställde våra pizzor och blev serverade. Ögonen älskade vad de såg!
Smaklökarna lika så!! Pizzorna var perfekt stenugnsbakade, bra deg, inte fettdrypande som pizzor kan vara och färger som lyste upp träbrickorna som de serverades på.
Prisnivån några 10:or högre än en vanlig pizzeria, men absolut värt varenda krona.kommer absolut att gå hit igen. Vill man inte äta pizza så kan man välja mellan sallad, pasta eller kött från stenugnen.

Tack E1474CJlinab
Omdömet skrevs 13 maj 2022 från mobil enhet

Utmärkt service och pizza som i italien. Vi fick bord direkt och kände oss väldigt välkomna. Trevlig personal! Bösta pizzan jag ätit i Sverige. Och mysig lokal.

Tack 225carinat
Omdömet skrevs 8 maj 2022

Fantastiskt god mat till bra pris. Vi provade vegetariska alternativet med stekta grönsaker samt pizza med chevre, valnötter och creme frech samt hamburgare. Så himla gott till ett bra pris. Väl värt ett besök till denna fina restaurang.

Tack JeanetteB1969

Resenärer som tittade på 400grader tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt 400grader? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.