“Pizzorna rekommenderas!!”
Omdöme om 400grader

400grader
Rankad som nr 13 av 989 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 22 maj 2022 från mobil enhet

Vi kom till restaurangen vid 19-tiden en solig lördagskväll, vi hade inte bokat bord (vilket rekomenderas) och stället var fullsatt.
Personalen var fullt upptagna med alla beställningar, men hade en fantastisk blick över alla gäster och missade inte en enda ny besökare som kom in. Vi blev vänligt bemötta och trots att det var fullsatt lyckades de lösa ett litet barbord till oss precis vid kassan, så det var mycket spring men utsikten över uteserveringen och gatan uppvägde röran.
Vi beställde våra pizzor och blev serverade. Ögonen älskade vad de såg!
Smaklökarna lika så!! Pizzorna var perfekt stenugnsbakade, bra deg, inte fettdrypande som pizzor kan vara och färger som lyste upp träbrickorna som de serverades på.
Prisnivån några 10:or högre än en vanlig pizzeria, men absolut värt varenda krona.kommer absolut att gå hit igen. Vill man inte äta pizza så kan man välja mellan sallad, pasta eller kött från stenugnen.

Tack E1474CJlinab

Omdömet skrevs 13 maj 2022 från mobil enhet

Utmärkt service och pizza som i italien. Vi fick bord direkt och kände oss väldigt välkomna. Trevlig personal! Bösta pizzan jag ätit i Sverige. Och mysig lokal.

Tack 225carinat
Omdömet skrevs 8 maj 2022

Fantastiskt god mat till bra pris. Vi provade vegetariska alternativet med stekta grönsaker samt pizza med chevre, valnötter och creme frech samt hamburgare. Så himla gott till ett bra pris. Väl värt ett besök till denna fina restaurang.

Tack JeanetteB1969
Omdömet skrevs 8 maj 2022 från mobil enhet

Bokade bord på närmaste restaurangen första kvällen. Det slutade med att vi åt på samma restaurang tre dagar i rad!! Vi åt oss genom menyn och var lika nöjda varje kväll.

Tack 816monal
Omdömet skrevs 13 januari 2022 från mobil enhet

Mysigt ställe med fina bord. Trevlig personal och väldigt god mat. Och blev faktiskt förvånad att notan hamnade på mer. Så bra priser.
Vi åt Pasta carbonara och pasta med skaldjur som smakade super.

Datum för besöket: januari 2022
Tack chr1s040

Resenärer som tittade på 400grader tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt 400grader? Berätta vad du tyckte!