“God mat, god service och prisvärt!”
Omdöme om 400grader

400grader
Rankad som nr 11 av 967 Restauranger i Malmö

Mycket god mat serverad av trevlig personal med bra service. Vi testade både pizza, hamburgare, pasta och en kötträtt. Samtliga var mer än nöjda med sina rätter.

Datum för besöket: september 2021
Tack Jennie R

Mysigt ställe med bra service. Men flera saker kan göras bättre, jag hade bokat bord och specificerat att vi ville sitta ute (pga. pandemin), ändå fick jag gå in i restaurangen för att bekräfta min bokning mot deras lista. Maten kom snabbt men var medelmåttig, inget fel men heller inget fantastiskt. Sambon och jag åt varsin vegetarisk pizza (olika) och de snålar tyvärr ordentligt med grönsakerna på dem. Min urban veggie hade några få strimlor grönsaker och ungefär fem oliver. Mina föräldrar som vi var där med oss hade beställt köttpizzor och fick rikligt med sallad på sina, så jag förstår inte varför de vegetariska pizzorna fick så få grönsaker. Det kändes lite som om de har höftat till några vegetariska lite snabbt bara för att.
Jag känner mig också lite besviken på att ingen i personalen bar munskydd.

Tack Isilmee

Litet och mysigt hak med mycket goda pizzor. vi var väldigt nöjda med service utbud. Vi hade tur att få ett bord trots att vi inte bokat innan

Tack dicste

Trillade in här av en slump och blev verkligen inte besviken. Dock rekommenderar jag att boka bord då vi bara fick ha vårt bord en timme ca pga andra bokningar senare på kvällen.

Pastan med salsiccia och Karl-Johan var helt fantastisk och deras pizza med chèvre och valnötter var även den riktigt god. Pizzan var lite mindre i storleken och åt det ”blötare” hållet (ingen krispig botten).

Rekommenderar ett besök och kommer att komma tillbaka nästa gång jag är i Malmö!

1  Tack friben
Omdömet skrevs 5 augusti 2021 från mobil enhet

Öff vilket gött ställe! God mat (åt lunchbuffé ), underbar personal. Vet inte riktigt varför men vi blev behandlade som kungliheter. Kommer återkomma varje gång vi är i Malmö

Tack P9934IZjohanl

Resenärer som tittade på 400grader tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt 400grader? Berätta vad du tyckte!