“Väldigt goda pizzor”
Omdöme om 400grader

400grader
Rankad som nr 11 av 967 Restauranger i Malmö

Litet och mysigt hak med mycket goda pizzor. vi var väldigt nöjda med service utbud. Vi hade tur att få ett bord trots att vi inte bokat innan

Tack dicste

Trillade in här av en slump och blev verkligen inte besviken. Dock rekommenderar jag att boka bord då vi bara fick ha vårt bord en timme ca pga andra bokningar senare på kvällen.

Pastan med salsiccia och Karl-Johan var helt fantastisk och deras pizza med chèvre och valnötter var även den riktigt god. Pizzan var lite mindre i storleken och åt det ”blötare” hållet (ingen krispig botten).

Rekommenderar ett besök och kommer att komma tillbaka nästa gång jag är i Malmö!

1  Tack friben
Omdömet skrevs 5 augusti 2021 från mobil enhet

Öff vilket gött ställe! God mat (åt lunchbuffé ), underbar personal. Vet inte riktigt varför men vi blev behandlade som kungliheter. Kommer återkomma varje gång vi är i Malmö

Tack P9934IZjohanl
Omdömet skrevs 17 juli 2021 från mobil enhet

Pasta Carnonara var ok, men inte den godaste jag ätit. Den italienska Pizzan var medioker- inte värd 150kr.
En bit bröd med lite tomatsås och några fabrikslokal skinkbitar och lite svamp - kändes gjord utan kärlek.
Synd gör ställer var mycket mysigt både inne och ute samt servicen var mycket rapp och trevlig,

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack TerGan
Omdömet skrevs 12 juli 2021 från mobil enhet

…kan bli bättre! Trevlig lokal, ok service, Napoli-style pizzor, alltså ingen knaprig botten. Kunde erbjudit några flera pizza varianter. Creme fraiche sås på pizza är säkerligen inte italiensk inspirerad! Min pizza med ’ndujan hade alldeles för mycket tomatsås så att det blev lite slabbigt. Pizzatrianglar skall man kunna äta med händerna! Pris ok! Vågar inte testa pastan….

Datum för besöket: juni 2021
Tack 599lud

Resenärer som tittade på 400grader tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt 400grader? Berätta vad du tyckte!