“Fantastisk och prisvärt. Vi”
Omdöme om 400grader

400grader
Rankad som nr 13 av 946 Restauranger i Malmö

Fantastisk och prisvärt. Vi var en familj på fyra som åt här under höstlovet. Två åt pizza och två åt de rekommenderade menyn. Både pizzorna och lammet var väldigt gott och prisvärt. Ett av de bättre ställena för en familj i Malmö

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Curious29402479839

Omdömet skrevs 23 september 2020

Fantastiskt ställe, grym personal o pastan är helt jäkla underbar, forts som ni gör, hur bra som helst

Tack 539mattiasp
Omdömet skrevs 14 september 2020

Väldigt bra och goda stenugnsbakade pizzor. Bra pris på mat och dryck. En flaska 75cl husets goda röda vin 399 kr vilket man måste säga är ett fynd

Tack Anderz O
Omdömet skrevs 7 september 2020

Riktigt god pizza, testade Bianco pizzan med salsicca, det var klart årets godaste pizza, bra pris dessutom, ca 130 sek, den var lagom stor för mig, brukar inte alltid äta upp en stor pizza, dessutom ett trevligt ställe och trevlig servering.
Kan rekommenderas.

Tack L2618LOrichardt
Omdömet skrevs 26 augusti 2020 från mobil enhet

Godaste pizzan jag ätit i Malmö och väldigt mysig restaurang. Aningens dyrt men SÅ värt det. Perfekt att de har avhämtning också och bra utbud av dricka. Rekommenderas!!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack AnnaE9012

Resenärer som tittade på 400grader tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt 400grader? Berätta vad du tyckte!