“Litet och mysigt”
Omdöme om 400grader

400grader
Rankad som nr 13 av 975 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Väldigt bra och goda stenugnsbakade pizzor. Bra pris på mat och dryck. En flaska 75cl husets goda röda vin 399 kr vilket man måste säga är ett fynd

Datum för besöket: september 2020
Tack Anderz O

Riktigt god pizza, testade Bianco pizzan med salsicca, det var klart årets godaste pizza, bra pris dessutom, ca 130 sek, den var lagom stor för mig, brukar inte alltid äta upp en stor pizza, dessutom ett trevligt ställe och trevlig servering.
Kan rekommenderas.

Datum för besöket: september 2020
Tack L2618LOrichardt

Godaste pizzan jag ätit i Malmö och väldigt mysig restaurang. Aningens dyrt men SÅ värt det. Perfekt att de har avhämtning också och bra utbud av dricka. Rekommenderas!!

Tack AnnaE9012
Omdömet skrevs 16 augusti 2020

Blev rekommenderad denna restaurang när jag var på besök i Malmö. Det är en liten gemytlig restaurang men fantastiskt goda pizzor! Vi var här en varm sommarkväll och namnet levde verkligen upp då vi fick sitta inne då det tyvärr inte fanns några platser utomhus. Det hade inte skadat med en fläkt eller AC då det var groteskt varmt så vi fick tyvärr slänga i oss maten för att kunna gå vidare. Hade det inte varit så varmt hade vi kanske stannat för en drink efteråt. Men väldigt god mat och trevlig personal!

Tack fwachenfeldt
Omdömet skrevs 15 augusti 2020 från mobil enhet

En allt igenom utmärkt kväll! Vi valde en av trerättersmenyerna; Burrata med tillbehör, grillad ryggbiff och tiramisu. Till detta ett gott Chianti vin. Allt var perfekt tillagat och mycket gott. Trevlig miljö, uppmärksam personal och god service. En mycket prisvärd restaurang som vi mer än gärna återvänder till!

Tack lenae669

Resenärer som tittade på 400grader tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt 400grader? Berätta vad du tyckte!