“Goda pizzor!”
Omdöme om 400grader

400grader
Rankad som nr 14 av 958 Restauranger i Malmö

Restaurangen serverar väldigt goda pizzor. Pizzabottens deg är ganska tjock men luftig. Lite för salt, dock. Många goda toppingar att välja på. Stort utbud för vegetarianer.
Själva restaurangen är ok men ganska ordinär. Fräsch toalett.
Vi letade efter en restaurang med hjälp av TripAdvisor och hittade den här. Vi är nöjda.

Tack PernillaW42

Maten får 5/5 stjärnor men personalens service betydligt sämre betyg. När vi beställde bad vi specifikt om att få barnens mat samtidigt som de vuxnas förrätter. Detta glömdes enligt servitrisen och de hungriga barnen fick vänta ytterligare. Efter att förrätterna var uppätna så beställdes ytterligare dricka in som personalen kom ut med men gick tomhänta därifrån. Därefter kommer de ut med maten och vi blir tvungna att flytta på alla tallrikar från förrätten för att personalen skall kunna ställa ner maten på bordet, väldigt konstigt att förrätterna inte tas bort tidigare, speciellt när de haft möjligheten när de serverade drickan.
Maten var kanongod som sagt så jag ger 3 i betyg men personalen bör få en extra utbildning i servering.

Tack eatingoodfood7

Magiska pizzor, har testat många pizzor som dessa i mina dagar och hade en tydlig favorit innan som nu fått se sig besegrad. Fantastisk service och rimliga priser. Finns det en matgud så befinner denne sig på 400 grader.

Tack annaeD3935IJ
Omdömet skrevs 1 juli 2020 från mobil enhet

Har beställt burrata-pizzan två gånger nu och det är lätt en av de godaste pizzorna jag ätit. Ett plus är att man får generöst med buratta på, inget snåleri

Datum för besöket: juni 2020
Tack Coolgiirl
Omdömet skrevs 27 juni 2020 från mobil enhet

Det finns lite olika alternativ på menyn men detta ställets usp är verkligen pizzorna. Supergoda. Käka dom på plats!

Datum för besöket: juni 2020
Tack Spirellu

Resenärer som tittade på 400grader tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt 400grader? Berätta vad du tyckte!