“Magiska pizzor, har testat”
Omdöme om 400grader

400grader
Rankad som nr 14 av 958 Restauranger i Malmö

Magiska pizzor, har testat många pizzor som dessa i mina dagar och hade en tydlig favorit innan som nu fått se sig besegrad. Fantastisk service och rimliga priser. Finns det en matgud så befinner denne sig på 400 grader.

Datum för besöket: juli 2020
Tack annaeD3935IJ

Omdömet skrevs 1 juli 2020 från mobil enhet

Har beställt burrata-pizzan två gånger nu och det är lätt en av de godaste pizzorna jag ätit. Ett plus är att man får generöst med buratta på, inget snåleri

Datum för besöket: juni 2020
Tack Coolgiirl
Omdömet skrevs 27 juni 2020 från mobil enhet

Det finns lite olika alternativ på menyn men detta ställets usp är verkligen pizzorna. Supergoda. Käka dom på plats!

Datum för besöket: juni 2020
Tack Spirellu
Omdömet skrevs 8 juni 2020

Väldigt goda pizzor, framförallt burrata-pizzan. Bra priser för så fina pizzor, mysiga lokaler och bra service. Brukar vara mycket folk, så det kan vara bra att boka i förväg.

Datum för besöket: juli 2019
Tack ebbad2015
Omdömet skrevs 30 maj 2020 från mobil enhet

Vi har idag beställt o hämtat mat som skulle ätas hemma! I dessa Corona tider. Tiden vi fick höll restaurangen perfekt på minuten! Vi hade beställt burrats o räkor till förrätt. Till detta vitlöksbröd! Jättegott! Spagetti med salsitcja o skaldjur. Väldigt krämigt bra pasta! Kunde varit lite mer krut i maten! Annars helt okey!

Datum för besöket: maj 2020
Tack Alf W

Resenärer som tittade på 400grader tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt 400grader? Berätta vad du tyckte!