“Väldigt goda pizzor ”
Omdöme om 400grader

400grader
Rankad som nr 14 av 945 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Det finns lite olika alternativ på menyn men detta ställets usp är verkligen pizzorna. Supergoda. Käka dom på plats!

Datum för besöket: juni 2020
Tack Spirellu

Väldigt goda pizzor, framförallt burrata-pizzan. Bra priser för så fina pizzor, mysiga lokaler och bra service. Brukar vara mycket folk, så det kan vara bra att boka i förväg.

Datum för besöket: juli 2019
Tack ebbad2015
Omdömet skrevs 30 maj 2020 från mobil enhet

Vi har idag beställt o hämtat mat som skulle ätas hemma! I dessa Corona tider. Tiden vi fick höll restaurangen perfekt på minuten! Vi hade beställt burrats o räkor till förrätt. Till detta vitlöksbröd! Jättegott! Spagetti med salsitcja o skaldjur. Väldigt krämigt bra pasta! Kunde varit lite mer krut i maten! Annars helt okey!

Datum för besöket: maj 2020
Tack Alf W
Omdömet skrevs 17 mars 2020 från mobil enhet

Bra val av Italiensk restaurang. Ta promenaden hit om du befinner dig i centrala Malmö, det är värt det. Hemlagad pasta eller pizza i en lugn trevlig miljö. Pastan var ljuvlig och pizzorna som serverades såg ljuvliga ut. Riktigt trevlig personal som uppskattade berömmet. Kommer att göra ett besök här nästa gång jag är i Malmö

Datum för besöket: mars 2020
Tack BellaDuRietz
Omdömet skrevs 15 mars 2020

Lekfull och hyllad!
Avsmakningsmenyerna bjuder på många fantastiska överraskningar.
Garanterat en upplevelse långt utöver det vanliga.

Datum för besöket: mars 2020
1  Tack 280aidai

Resenärer som tittade på 400grader tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt 400grader? Berätta vad du tyckte!