“Högkvalitativa pizzor”
Omdöme om 400grader

400grader
Rankad som nr 14 av 945 Restauranger i Malmö

Väldigt goda pizzor, framförallt burrata-pizzan. Bra priser för så fina pizzor, mysiga lokaler och bra service. Brukar vara mycket folk, så det kan vara bra att boka i förväg.

Datum för besöket: juli 2019
Tack ebbad2015

Omdömet skrevs 30 maj 2020 från mobil enhet

Vi har idag beställt o hämtat mat som skulle ätas hemma! I dessa Corona tider. Tiden vi fick höll restaurangen perfekt på minuten! Vi hade beställt burrats o räkor till förrätt. Till detta vitlöksbröd! Jättegott! Spagetti med salsitcja o skaldjur. Väldigt krämigt bra pasta! Kunde varit lite mer krut i maten! Annars helt okey!

Datum för besöket: maj 2020
Tack Alf W
Omdömet skrevs 17 mars 2020 från mobil enhet

Bra val av Italiensk restaurang. Ta promenaden hit om du befinner dig i centrala Malmö, det är värt det. Hemlagad pasta eller pizza i en lugn trevlig miljö. Pastan var ljuvlig och pizzorna som serverades såg ljuvliga ut. Riktigt trevlig personal som uppskattade berömmet. Kommer att göra ett besök här nästa gång jag är i Malmö

Tack BellaDuRietz
Omdömet skrevs 15 mars 2020

Lekfull och hyllad!
Avsmakningsmenyerna bjuder på många fantastiska överraskningar.
Garanterat en upplevelse långt utöver det vanliga.

1  Tack 280aidai
Omdömet skrevs 7 mars 2020 från mobil enhet

Beställde en Margherita och Vitlök & Chili via deras hemsida 400grader.nu

Lättmanövrerad och bra hemsida med bilder. Priserna var absolut ok! Plus för olika betalningsätt. Beställningen funkade perfekt och man får även den uppskattade tiden innan pizzorna är färdiga.

Väl på plats så möttes vi av trevlig personal som tog hand om oss snabbt och effektivt.

Restaurangen är inte så stor så den var fullsatt. Trevligt och mysigt ställe i vilket fall som helst.

Pizzorna såg ut och smakade otroligt gott. Smakfulla och perfekt med ingredienser!!

Utan tvekan en av stans bästa Pizzerior!

400grader rekommenderas starkt!! Hit kommer vi att återkomma!!

Tack SWErmin

Resenärer som tittade på 400grader tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt 400grader? Berätta vad du tyckte!