“Bra val av Italiensk restaurang.”
Omdöme om 400grader

400grader
Rankad som nr 13 av 934 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Bra val av Italiensk restaurang. Ta promenaden hit om du befinner dig i centrala Malmö, det är värt det. Hemlagad pasta eller pizza i en lugn trevlig miljö. Pastan var ljuvlig och pizzorna som serverades såg ljuvliga ut. Riktigt trevlig personal som uppskattade berömmet. Kommer att göra ett besök här nästa gång jag är i Malmö

Tack BellaDuRietz

Lekfull och hyllad!
Avsmakningsmenyerna bjuder på många fantastiska överraskningar.
Garanterat en upplevelse långt utöver det vanliga.

1  Tack 280aidai

Beställde en Margherita och Vitlök & Chili via deras hemsida 400grader.nu

Lättmanövrerad och bra hemsida med bilder. Priserna var absolut ok! Plus för olika betalningsätt. Beställningen funkade perfekt och man får även den uppskattade tiden innan pizzorna är färdiga.

Väl på plats så möttes vi av trevlig personal som tog hand om oss snabbt och effektivt.

Restaurangen är inte så stor så den var fullsatt. Trevligt och mysigt ställe i vilket fall som helst.

Pizzorna såg ut och smakade otroligt gott. Smakfulla och perfekt med ingredienser!!

Utan tvekan en av stans bästa Pizzerior!

400grader rekommenderas starkt!! Hit kommer vi att återkomma!!

Tack SWErmin

Maten var super. Tyvärr fick vi väldigt dålig service, vi fick kalla till oss personalen varje gång för att få uppmärksamhet. De verkade lite ointresserade av att ta hand om gästerna. På det stora hela var det ändå bra.

Tack 130lukast

Vi var ett stort sällskap där det åts förrätter och Pizza, Burgare och Pasta till huvudrätt. Det allra godaste var en Pizza med salsiccia, parmesanost och vitlök

Datum för besöket: februari 2020
Tack Lena K

Resenärer som tittade på 400grader tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt 400grader? Berätta vad du tyckte!