Tripadvisor

Omdöme om 400grader

400grader
Rankad som nr 13 av 934 Restauranger i Malmö

Lekfull och hyllad!
Avsmakningsmenyerna bjuder på många fantastiska överraskningar.
Garanterat en upplevelse långt utöver det vanliga.

1  Tack 280aidai

Beställde en Margherita och Vitlök & Chili via deras hemsida 400grader.nu

Lättmanövrerad och bra hemsida med bilder. Priserna var absolut ok! Plus för olika betalningsätt. Beställningen funkade perfekt och man får även den uppskattade tiden innan pizzorna är färdiga.

Väl på plats så möttes vi av trevlig personal som tog hand om oss snabbt och effektivt.

Restaurangen är inte så stor så den var fullsatt. Trevligt och mysigt ställe i vilket fall som helst.

Pizzorna såg ut och smakade otroligt gott. Smakfulla och perfekt med ingredienser!!

Utan tvekan en av stans bästa Pizzerior!

400grader rekommenderas starkt!! Hit kommer vi att återkomma!!

Tack SWErmin

Maten var super. Tyvärr fick vi väldigt dålig service, vi fick kalla till oss personalen varje gång för att få uppmärksamhet. De verkade lite ointresserade av att ta hand om gästerna. På det stora hela var det ändå bra.

Tack 130lukast

Vi var ett stort sällskap där det åts förrätter och Pizza, Burgare och Pasta till huvudrätt. Det allra godaste var en Pizza med salsiccia, parmesanost och vitlök

Datum för besöket: februari 2020
Tack Lena K

Denna restaurang levererar alltid! Goda smaker, intressant grundmeny och varierande kvällens rätter. Ofta med säsongstouch.
Varit där både med och utan barn. Hjälpsam personal på så många sätt, som verkligen sätter guldkant på besöken.
Kul vinlista med enbart Italienska ursprung och öl-listan passar menyn bra. Samt alla soft drinks mm.
Vi kommer tillbaka hit och rekommenderar varmt ett besök.

Tack carolintops

Resenärer som tittade på 400grader tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt 400grader? Berätta vad du tyckte!