“Härliga drinkar”

KOL & Cocktails
Rankad som nr 27 av 996 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden

Trevlig restaurang i mysig miljö med serviceinriktad personal. Mycket goda drinkar och härlig grillsmak på köttet.

Datum för besöket: januari 2023
Tack 914theresez

Omdömet skrevs 26 december 2022 från mobil enhet

Bra atmosfär, god mat och dryck. Servitören var extremt trevlig och väldigt kunnig. Vi kommer gärna tillbaka.

Datum för besöket: december 2022
Tack Camilla S
Omdömet skrevs 13 november 2022 från mobil enhet

Alltid snabba svar på mejl kring bokning.
Super god mat, oavsett vad man väljer.
Härlig atmosfär i restaurangen och bra läge i stan!

Datum för besöket: november 2022
Tack mimmicharlotte
Omdömet skrevs 24 oktober 2022

Vi hade en mycket trevlig kväll med fantastiskt god mat! Testade enbart tonfisken och vegetariskt.

Det enda negativa var att de vegetariska/veganska alternativen inte var kolgrillade och inte så innovativa. Dvs om man är vegetarian/vegan får man inte ta del av det som är restaurangens specialitet.

Datum för besöket: oktober 2022
Tack 113lenaj
Omdömet skrevs 15 oktober 2022 från mobil enhet

Så fantastiskt god mat och dryck!
Vi åt Wagyu, alltså det var det godaste vi ätit!
Grym personal!
God förrätt och efterrätt! God dryck! Vilka drinkar! Vi är så nöjda! Tack!

Datum för besöket: oktober 2022
Tack piabernhardsson

Resenärer som tittade på KOL & Cocktails tittade också på

Besökt KOL & Cocktails? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.