“Ett lyckat besök”

Rankad som nr 27 av 987 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 6 juli 2022

Mycket god mat och trevlig och snabb personal. Fullsatt med skön stämning i lokalen. Maten lockar till fler besök.

Datum för besöket: juli 2022
Tack Lennart C

Omdömet skrevs 18 juni 2022

Otroligt god mat, gick fort att få in maten.
Personalen var helt perfekt, trevliga snabba. Kändes som att komma till goda vänner på middag.
Kommer återvända nästa gång jag besöker Malmö

Tack martin88nyberg
Omdömet skrevs 14 juni 2022 från mobil enhet

En riktigt bra köttrestaurang med stort utbud. Fantastisk service och god mat. Vi besökte restaurangen två dagar i rad och testade lite olika rätter. Allt väldigt gott och bra viner. Återkommer gärna.

Tack 689gunc
Omdömet skrevs 2 juni 2022

Tack Oliver för en fantastisk kväll. God mat, goda drinkar och mycket god mat. Vi kommer garanterat återkomma!

Tack jesperh761
Omdömet skrevs 17 maj 2022

Vi är så nöjda med vårt besök hos er, grym service, maten var kanon bra och drinkarna utsökta.
Vill lyfta personalens engagemang och leverans av service i toppklass från första kontakt till slut.

Datum för besöket: maj 2022
Tack 910jessikai

Resenärer som tittade på KOL & Cocktails tittade också på

Besökt KOL & Cocktails? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.