“Företagsmiddag”

Rankad som nr 28 av 989 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 17 maj 2022

Vi är så nöjda med vårt besök hos er, grym service, maten var kanon bra och drinkarna utsökta.
Vill lyfta personalens engagemang och leverans av service i toppklass från första kontakt till slut.

Datum för besöket: maj 2022
Tack 910jessikai

Omdömet skrevs 25 april 2022

Bra service och väldigt god mat. Det som drar ner betyget för mig är att man inte kan välja en färdig rätt utan att man själv ska komponera ihop protein, sås och tillbehör. Och när jag frågade servitrisen om mina val passade ihop så visste hon inte det.

Tack 634elinp
Michael F, Ägare på KOL & Cocktails, svarade på det här omdömetSvarade 27 april 2022

Hej och tack får din feedback. Det gläder mig att såväl mat som service levde upp till förväntningarna. När det kommer till det som inte föll dig i smaken så bygger vårt koncept huvudsakligen på att man väljer det man vill ha från grillen och sen de tillbehör man själv önskar till detta. Vi tycker det är bättre att man får välja själv utefter eget tycke och smak istället för att vi bestämmer vad alla ska "gilla". Samtidigt vet vi att vissa gäster, där du uppenbarligen är en av dessa, föredrar en färdigkomponerad rätt. Av den anledningen har vi även 5 sådana rätter på menyn. Vid ditt nästa besök rekommenderar jag följaktligen någon av dessa istället för din del.

Omdömet skrevs 23 april 2022

Dålig musik och för högt.Allt annat var toppenbra!
Maten var verkligen god och fin service.Häftiga toaletter.

1  Tack HelenM3008

Tack för din återkoppling och det gläder mig att såväl mat som service var till belåtenhet. När det gäller musiken är det givetvis en smaksak vad som är bra eller dålig musik, men där känner vi oss väldigt trygga i den genomarbetade och noga genomtänkta musikprofil vi har. När det kommer till volymen så stämmer det att vi spelar högra musik än många andra restauranger vilket även är en viktig del i vårt koncept. Det är också en av anledningarna till att många gäster väljer att komma till oss då det är en del av helhetsupplevelsen vid ett besök hos oss. Samtidigt vet vi att det inte passar alla varför vi är noga med att ange det både på vår hemsida och i det bekräftelsemail man får i samband med sin bokning. Allt för att undvika missförstånd eller fel förväntningar på besöket. Denna information har vi uppenbarligen misslyckats med att nå fram med till dig/er vilket jag beklagar. Jag hoppas att vi trots detta får se er hos oss igen, och då kanske lämpligen en vardag eller under den tidiga sittningen på helgerna, då volymen är lite lägre.

Omdömet skrevs 16 april 2022

Levererar riktigt bra kött och bra tillbehör.
Personligen tog jag 4 ostron till förrätt, 2 gratinerade, 2 friterad, smarrigt som fan!
Varmrätt blev det lambracks med tryffel/parmesan krokettern och chimichurri.
Så klart gott vin till det hela!
Klockrent!

Tack 162marcuso
Omdömet skrevs 2 april 2022 från mobil enhet

Trevlig och mysig miljö.
Vänligt bemötande när vi kom ,samt en mycket trevlig servitör Oliver Svahn som serverade oss.
Mycket god mat och bra vintips till maten.

Tack Charlotte B

Resenärer som tittade på KOL & Cocktails tittade också på

Besökt KOL & Cocktails? Berätta vad du tyckte!