“Underbart gott kött!”

KOL & Cocktails
Rankad som nr 58 av 970 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden

Ett ställe med fantastiskt god mat, köttet var riktigt bra och perfekt tillagat.
Personalen var på tårna och vi fick mycket bra service.

Tack FredrikH961

Ett trevligt och öppet bemötande från alla i personalen. Kunnig personal som gärna kom med flera förslag efter våra önskemål. Skön stämning!

Tack 495johannad
Omdömet skrevs 18 september 2020

Alltid fantastiskt god mat och fin service! Köttet perfekt tillagat, goda tillbehör och trevlig atmosfär. Min och mina ungdomars favoritrestaurang.

Tack m_ritl2020
Omdömet skrevs 15 september 2020

Jag gjorde en bokning på 11 personer som jag sent var tvungen att ändra till 13 väldigt sent, det var absolut inga problem. Bemötandet under bokningen var helt klanderfritt och servicen på plats var helt outstanding. Det är faktiskt inte ofta man får så trevlig service av all personal på en restaurang. Alla var trevliga, allt var smidigt och gick snabbt och även om vi var 13 förvirrade gäster så fick vi beställnngen helt rätt. Jag har absolut ingenting att klaga på, maten var också kanon! Jag var mycket positivt överraskad!

Tack IzabellaRR
Omdömet skrevs 6 september 2020 från mobil enhet

Suverän mat och goda drinkar. Bra service från personalen. Kostar en lite större slant men det får gå, bra portions storlek. Ganska högljutt när cocktail delen drar igång.

Tack 201lukasj

Resenärer som tittade på KOL & Cocktails tittade också på

Besökt KOL & Cocktails? Berätta vad du tyckte!