“Goaste burgaren”
Omdöme om Falafel & Burgers

Falafel & Burgers
Rankad som nr 13 av 49 Smått och gott i Malmö
Omdömet skrevs 13 september 2021 från mobil enhet

Grymt god burgare. Den godaste jag har ätit. Rekommenderar verkligen detta ställe. Åt en classic burgare med pomme oxh bea

Datum för besöket: september 2021
Tack emmasU5013LZ

Omdömet skrevs 14 juli 2021

Väldigt goda smashburgare. Har varit här flera gånger och jag blir aldrig besviken. Burgarna får 5/5 och pommesen 5/5. Servicen får 4/5. Om du gillar burgare och är i Malmö så får du inte missa detta ställe!

Datum för besöket: juli 2021
Tack MrHandsome3000
Omdömet skrevs 12 april 2021 från mobil enhet

Lite löst sammanhållet, minimalt kryddat kött med tillbehör efter behag, vi tog en klassisk och en ostburgare. Pommes stripes smala, tunna. Ingen överraskning.

Datum för besöket: april 2021
Tack GittKviddevitt
Omdömet skrevs 16 december 2020

Riktigt goda burgare, fräscha råvaror, bra smak. Pommes frites är krispiga och fina. Kan verkligen rekommendera ett besök, sedan blir det fler, garanterat.

Datum för besöket: december 2020
Tack SusanneM6611
Omdömet skrevs 5 augusti 2020

Mycket att välja på i saluhallen men mina ögon fastnade på detta stället och blev inte besviken. Riktigt god falafel i pita med bra tillbehör. Mycket snabb och vänlig service också.

Datum för besöket: augusti 2020
2  Tack GranReserva78

Resenärer som tittade på Falafel & Burgers tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Falafel & Burgers? Berätta vad du tyckte!