“Sååå bra”
Omdöme om Kin Long Restaurant

Kin Long Restaurant
Rankad som nr 10 av 989 Restauranger i Malmö

Trevlig personal, snabb service och fantastisk mat. . Kinesiskt kök i fine dining tappning. Hit kommer vi garanterat återkomma.

Datum för besöket: juni 2022
Tack stefaneV1387CS

Omdömet skrevs 23 april 2022

Det är en av de trevligaste restauranger, god mat, till bra priser, underbar service personalen var hela tiden på tå för en förklarade sina rätter när det serverades.
ett trevligt inslag var roboten som hämtade till serveringen så då kunde vara i restaurangen och servar gästerna hela tiden. värt flera besök.

Tack Compass52803134584
Omdömet skrevs 16 april 2022

Superhöga priser som inte stämmer med vad de serverar. Inte en enda grönsak till, ankan smakade flottigt och sötsura såsen smakade bara ättika och socker! 280 kr för denna mat..
Inte ens en kopp kaffe ingår. Väninnan beställde biff i purjolök. Ingen sås alls! Köttet från Tyskland, vi frågade. Ankan skulle dock vara svensk.
Första och sista gången. Inte vört pengara.

Tack Saga123345
Omdömet skrevs 10 april 2022 från mobil enhet

Mycket trevlig restaurang med bra utbud av god mat. Personalen bra service inriktade och trevlig. Man känner sig mycket välkommen redan när man går i genom dörren.

Tack Daydream11782551721
Omdömet skrevs 9 april 2022 från mobil enhet

Supertrevlig personal i alla avseenden men sedan blir det sämre när maten kommer in inte mycket smak här… dumplingen var nästan på gränsen att äta , jag tog biff som inte smakade någonting… överprisad tyvärr men kul med robot servering

2  Tack JHE

Resenärer som tittade på Kin Long Restaurant tittade också på

Besökt Kin Long Restaurant? Berätta vad du tyckte!