“Ett måste”
Omdöme om Kin Long Restaurant

Kin Long Restaurant
Rankad som nr 11 av 953 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 8 maj 2021 från mobil enhet

Wow! Här bjuds på service utöver det vanliga och maten var helt magisk! Mkt bra förrätter och Pekingankan var verkligen en höjdare. Friterad banan med glass - vad kan gå fel?! Så himla gott! Vår 11-åring hade det och superlyxigt och åt dumplings och friterad kyckling med god aptit. Ser fram emot mitt nästa besök - rekommenderar alla att gå hit och njuta!

Datum för besöket: maj 2021
Tack annapC2114GD

Omdömet skrevs 22 mars 2021 från mobil enhet

Det är inte ofta jag blir hänförd av restauranger men Kin Long överträffade mina förväntningar. Vi åt deras avsmakningsmeny som bestod av 7 härliga små rätter. Väl sammansatta och härligt presenterade. Det blev en underbar kavalkad av fina smaker som det enda de hade gemensamt med traditionella svenska kinarestauranger var att de serverades med ris. Även om varje rätt inte var så stor så var vi alla ordentligt mätta och nöjda när vi ätit färdigt.
Supertrevlig personal som tog väl hand om oss.
Prisläge som ligger en bit över andra kinakrogar men så värt det.

Datum för besöket: mars 2021
2  Tack henriks109
Omdömet skrevs 8 mars 2021

Jättetrevlig ägare som är duktig på att småprata och också ta betalt för ganska ordinära saker. Maten var inte särskilt mycket bättre än vilken modern asiatisk restaurang som helst. Vi har varit på fantastiska TOSO i Göteborg som ligger i ungefär samma prisklass och som faktiskt är värt pengarna. Men denna nota som slutade på 3000 kronor för två vuxna och två tonåringar var absolut inte värt pengarna. Stor varning för blaskiga och dyra drinkar, supertråkiga och inget extra.

Datum för besöket: februari 2021
Tack P-M W
Omdömet skrevs 10 februari 2021

Vi hade inte varit på Kin Long på några år men det var överraskande bra, bättre än vad vi mindes det. Hit kommer vi snart igen.
Kan varmt rekommenderas.

Datum för besöket: januari 2021
1  Tack RickhardKarlsson
Omdömet skrevs 21 september 2020 från mobil enhet

Supergod mat, tog 5-rätters och den rekomenderas! Priset är i den övre klassen men inte för dyrt i förhållande till vad man får.
Mycket trevlig personal!

Datum för besöket: september 2020
1  Tack 297andersn

Resenärer som tittade på Kin Long Restaurant tittade också på

Besökt Kin Long Restaurant? Berätta vad du tyckte!