“Alltid fantastiskt!”
Omdöme om Kin Long Restaurant

Kin Long Restaurant
Rankad som nr 12 av 948 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 17 september 2020 från mobil enhet

En av familjens absoluta favoritrestauranger. Idag take away till sonens födelsedag, underbar matt! Sllyid lika bra. Chen och hans team levererar alltid högsta klass!

Datum för besöket: september 2020
Tack G7674FHcarolinap

Omdömet skrevs 16 september 2020 från mobil enhet

Riktigt god mat av bra kvalitet och trevlig välkomnande personal i mysig miljö. Den enda nackdelen är priset.

Datum för besöket: september 2020
Tack Anna24953
Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

Var och åt på detta legendariska ställe. Malmös äldsta kinarestaurang och man förstår varför de klarat sig genom åren. Väldigt gott och smakrikt. I vårt sällskap var det två som beställde samma maträtt men den ena som vegansk och jag tror nästan den veganska versionen var godast!
Fantastiskt trevlig och kunnig personal och väldigt kul med ett par egna rätter och ett eget öl med på menyn.
Allt från personal, bemötande och mat till att se hur de dekanterar vinet var en otroligt trevlig upplevelse.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack andreasw297
Omdömet skrevs 9 maj 2020

Helt MAGISKT! Vi satt i lilla rummet på golvet och åt, det var en upplevelse i sig.
Jag hade stora förväntningar och dom uppfyllde dom med stormsteg.
Absolut den godaste kinaasia maten jag någonsin har ätit!
Personalen och servicen kunde inte bli bättre!

Tack !!!

Datum för besöket: maj 2020
Tack Linaa12345
Omdömet skrevs 17 mars 2020

Första besök i utbyggda Kin Long. Mycket bra mat och service perfekt. Vänlig trevlig och personlig service Det slank till och med ner en indonesisk whisky på slutet.
TACK
Ingvar Nohlin

Datum för besöket: mars 2020
Tack innokonsult

Resenärer som tittade på Kin Long Restaurant tittade också på

Besökt Kin Long Restaurant? Berätta vad du tyckte!