“Fantastiska vegetariska alternativ”
Omdöme om Kin Long Restaurant

Kin Long Restaurant
Rankad som nr 12 av 975 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

Var och åt på detta legendariska ställe. Malmös äldsta kinarestaurang och man förstår varför de klarat sig genom åren. Väldigt gott och smakrikt. I vårt sällskap var det två som beställde samma maträtt men den ena som vegansk och jag tror nästan den veganska versionen var godast!
Fantastiskt trevlig och kunnig personal och väldigt kul med ett par egna rätter och ett eget öl med på menyn.
Allt från personal, bemötande och mat till att se hur de dekanterar vinet var en otroligt trevlig upplevelse.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack andreasw297

Omdömet skrevs 9 maj 2020

Helt MAGISKT! Vi satt i lilla rummet på golvet och åt, det var en upplevelse i sig.
Jag hade stora förväntningar och dom uppfyllde dom med stormsteg.
Absolut den godaste kinaasia maten jag någonsin har ätit!
Personalen och servicen kunde inte bli bättre!

Tack !!!

Datum för besöket: maj 2020
Tack Linaa12345
Omdömet skrevs 17 mars 2020

Första besök i utbyggda Kin Long. Mycket bra mat och service perfekt. Vänlig trevlig och personlig service Det slank till och med ner en indonesisk whisky på slutet.
TACK
Ingvar Nohlin

Tack innokonsult
Omdömet skrevs 14 mars 2020

Superbra mat och servicen var på topp:)
Ett av få bra ställerna som är bra i Malmö, verkligen god anka:)

Tack jakobg913
Omdömet skrevs 8 mars 2020

Första besöket på Kin Long och då tänkte vi prova det bästa huset hade att erbjuda så en avsmakningsmeny lät perfekt. Allting smakade bra med fiskrätten och biffrätten som höjdpunkter men portionerna var små och rätten med bambuskott och fläsk bestod till 90% av bambuskott och vi fick leta efter köttbitarna. Lokalen är snyggt inredd men ljuddämpning saknas så decibelmätaren hade troligen slagit i taket. Trevlig och uppmärksam personal som höll ett högt tempo.

Tack Culture818647

Resenärer som tittade på Kin Long Restaurant tittade också på

Besökt Kin Long Restaurant? Berätta vad du tyckte!