Tripadvisor

“Utmärkt 22 årsdag”
Omdöme om Kin Long Restaurant

Kin Long Restaurant
Rankad som nr 12 av 934 Restauranger i Malmö

Första besök i utbyggda Kin Long. Mycket bra mat och service perfekt. Vänlig trevlig och personlig service Det slank till och med ner en indonesisk whisky på slutet.
TACK
Ingvar Nohlin

Tack innokonsult

Superbra mat och servicen var på topp:)
Ett av få bra ställerna som är bra i Malmö, verkligen god anka:)

Tack jakobg913

Första besöket på Kin Long och då tänkte vi prova det bästa huset hade att erbjuda så en avsmakningsmeny lät perfekt. Allting smakade bra med fiskrätten och biffrätten som höjdpunkter men portionerna var små och rätten med bambuskott och fläsk bestod till 90% av bambuskott och vi fick leta efter köttbitarna. Lokalen är snyggt inredd men ljuddämpning saknas så decibelmätaren hade troligen slagit i taket. Trevlig och uppmärksam personal som höll ett högt tempo.

Tack Culture818647

Ett riktigt bra ställe med kinsesisk mat värd namnet som är värd ett besök för maten, atmosfären, baren och personalen. Klassisk Kina-restaurang i Malmö med sin alldeles egen stil och smak. Rekommenderas!

Datum för besöket: februari 2020
Tack TimeTravelerno1

En härlig atmosfär i lokalen. Snyggt inredd och gott om plats. Alla i sällskapet var nöjda med mat och dryck det som drar ner betyget för min del är att våra förrätter inte serverades samtidigt några fick vänta ca 10 minuter på sina, inte så kul. Till varmrätten fick vi in en liten skål ris som inte räckte till alla och vi fick be två gånger för att få påfyllning.
Trevlig men lite ouppmärksam personal.

Datum för besöket: februari 2020
Tack N1783RApeterc

Resenärer som tittade på Kin Long Restaurant tittade också på

Besökt Kin Long Restaurant? Berätta vad du tyckte!