“Domino's Västra Hamnen”

Domino's Pizza - Mobilia
Rankad som nr 716 av 934 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 4 augusti 2017 från mobil enhet

Provade BBQ Chicken "American" väldigt smakrik och god!
Annorlunda smak med BBQ sås, gott med cheddarost.
Kommer definitivt att äta denna pizzan igen.

Cinnastix - kommer jag inte att äta igen...
Imponerade inte alls!

Själva "restaurangen" var liten.
Personalen verkade inte glada att jobba där.
Skyndade inte att torka av bord..
Det fanns en toalett var där satt en lapp trasig på!

Det lär bli fler besök på Domino's, men inte Västra Hamnen

Tack Ida76

Omdömet skrevs 8 juli 2017 från mobil enhet

Goda pizzor men talar vi om fyllning är det dåligt. Pizzorna har smak och är goda men brister i fyllningen. Du får bättre pizza i stan och till bättre pris, tyvärr förlorar Dominos mycket på detta. Vi talar om en Pizza stad som Malmö. Själva stället är litet att sitta och äta i och inte alls trevligt. Service och personalen på plats är trevliga.

Tack Ferinho B
Omdömet skrevs 1 juni 2017 från mobil enhet

Beställde deras Little Italy pizza för hemkörning . Utkörningen fungerade klockrent , den kom till och med snabbare än utlovat . Pizzan i sig var väldigt tråkig . Klent med ingredienser av framförallt ost och tomatsås vilket gjorde den allt för torr. Degen var helt ok och var toppad med nån sorts parmesan . Jag förväntade mig mycket mer . 79 sek kostade pizzan inklusive utkörning . Medium pizza vilket räckte .

Tack Kristofer F
Omdömet skrevs 13 maj 2017

Vi har beställt pizza härifrån vid ett flertal tillfällen och har alltid blivit väldigt nöjda. Tycker maten håller hög klass och smakar bra. Det enda man gärna hade sett är ett lite större utbud av pizzor, alternativt möjligheten att skapa sin egen pizza med lite fler olika ingredienser än vad som erbjuds idag. Men tycker helt klart att det är värt att prova för alla som inte testat än!

Tack Marcus D
Omdömet skrevs 1 maj 2017 från mobil enhet

Vi beställde fyra olika pizzor och tillagningstiden ok. Någon som inte bränt sig i gommen? En texmex och en spicy chicken som smakade exakt likadant. Nötkött betyder tydligen torra små runda smaklösa bebisköttbullar. En stor besvikelse,Billys Panpizza är en gourmetpizza i jämförelse. Som bonus var detta nog den smutsigaste restaurangen jag besökt, tomma pizzakartonger och smutsiga servetter överallt, på bord o golv.
Första o sista gången.

4  Tack anders s

Resenärer som tittade på Domino's Pizza - Mobilia tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Domino's Pizza - Mobilia? Berätta vad du tyckte!