“Under all kritik”

Thai Thai Restaurant
Rankad som nr 856 av 967 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 17 augusti 2021

Första gången jag lämnat en buffé hungrig! Maten var under all kritik, smaklös, blaskig och det var ofräscht och smutsigt överallt, både i buffén och i lokalen. Personalen var otrevlig och helt ointresserad av kunderna, mobilen var intressantare och det blev sura miner när jag bad om bestick då dessa var slut. Helt klart har det bytts ägare sedan jag var en stammis för några år sedan, på den tiden var maten mycket god och personalen jättetrevlig. Kommer aldrig gå hit igen, och säkert ingen av de andra nonchalerade gästerna heller.....

Datum för besöket: juni 2021
Tack malina981

Omdömet skrevs 24 juli 2021

Nudlarna var slut och de ville inte laga nya trots att klockan bara var 17.00 och de skulle ha öppet flera timmar till. Inga grönsaker till maten och vårrullarna var sega. Maten har försämrats avsevärt och personalen var inte särskilt trevliga, kan absolut inte rekommendera detta ställe.

Datum för besöket: juli 2021
Tack V3896HUchristinae
Omdömet skrevs 10 maj 2020 från mobil enhet

Behövde en snabb lunch och slank in här. Enkel restaurang. Maten ungefär som väntat, dvs mätt för knappt 100 kr, men den hade hållts varm länge så grönsakerna i de olika grytorna var lite trötta.

Datum för besöket: maj 2020
1  Tack johann379
Omdömet skrevs 24 januari 2020

Helt okej. Bra mat för pengarna. maten smakar helt okej, inget speciellt . Vill du äta billigt så ska du äta här, men that´s it !!

Datum för besöket: september 2019
Tack danieldL8921LY
Omdömet skrevs 6 januari 2019

Vi köpte Buffe från Thai Thai!
Otroligt bra service och mottagande från första början!
Maten var överförväntan, fräsch, varm och otroligt god!

Jag hade rekommenderar alla denna resturang då det verkar som att det är nya ägare som verkligen tar hand om gästerna men också gör en otrolig god mat!

Datum för besöket: januari 2019
Tack Vaze11

Resenärer som tittade på Thai Thai Restaurant tittade också på

Besökt Thai Thai Restaurant? Berätta vad du tyckte!