“Fntastiskt!”

Rankad som nr 30 av 996 Restauranger i Malmö
Område: Möllevången
Område: Möllevången
Omdömet skrevs 28 november 2022 från mobil enhet

Fantastiskt god mat och trevlig personal! Kan verkligen rekommendera! Fin miljö och bra läge vid vattnet.

Tack R7343GTlinas

Omdömet skrevs 27 november 2022 från mobil enhet

Jag var i denna restaurangen med mina vänner i helgen, maten påminner mig min hemmat❤️ jag rekommenderar väldigt mycket att gå där och käka.

Tack rahamand2022
Omdömet skrevs 23 november 2022 från mobil enhet

Jag besökte restaurangen med mina indiska vänner som rekommenderade mig denna stallet. Maten var supergod och autentisk. Rekommendera gärna butter chicken …

Tack bimalat2022
Omdömet skrevs 4 november 2022 från mobil enhet

Bra, trevlig och snabb service. Bra, god och vällagad mat helt enkelt. Kan verkligen rekommenderas tycker vi allihopa.

Tack 371urbang
Omdömet skrevs 2 augusti 2022 från mobil enhet

Trevlig utsikt, trevligt bemötande, god mat och bra balans i smakerna med det fluffigaste riset ever…
Extra positivt var den glutenfria lagerölet Bernard och den sköna bakgrundsmusiken

Datum för besöket: augusti 2022
Tack JohanG1493

Resenärer som tittade på Restaurang Kontrast tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Restaurang Kontrast? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.