“Riktig god indiskt i västra hamnen”
Omdöme om Restaurang Kontrast

Restaurang Kontrast
Rankad som nr 30 av 987 Restauranger i Malmö
Område: Möllevången
Område: Möllevången
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Trevlig utsikt, trevligt bemötande, god mat och bra balans i smakerna med det fluffigaste riset ever…
Extra positivt var den glutenfria lagerölet Bernard och den sköna bakgrundsmusiken

Datum för besöket: augusti 2022
Tack JohanG1493

Väldigt gott o vällagat. Var för med barn o även barnen gillade, dock p gränsen för starkt för dem. Rekommenderar alla dagar i veckan!!

Datum för besöket: juli 2022
Tack mrsannacarin
Omdömet skrevs 9 april 2022 från mobil enhet

Mycket bra mat! Bland det bästa indiska maten jag ätit! Fina nan-bröd. Servicen var bra. Jag tänker absolut återvända.

Datum för besöket: april 2022
Tack Marcus G
Omdömet skrevs 6 april 2022 från mobil enhet

Vi var fyra personer och fick god service. Litet ställe och mycket god indisk mat som var bra kryddad. Deras nanbröd var perfekt. Kan rekommendera.

Datum för besöket: april 2022
1  Tack Jacksonsweden
Omdömet skrevs 4 april 2022

En trevlig restaurangupplevelse. Utmärkt service och jättebra mat. Även priserna är humana. Vi beställde Pakora chicken och Samosa till förrätt och sedan "Amersari Bhuna Lamb" och "Chicken Dhaba Karahi" och var jättenöjda. Gott och mycket vällagat.

Datum för besöket: mars 2022
Tack SvenErik4317

Resenärer som tittade på Restaurang Kontrast tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Restaurang Kontrast? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.