“Ät här!”

Restaurang Kontrast
Rankad som nr 30 av 987 Restauranger i Malmö
Område: Möllevången
Område: Möllevången

Väldigt gott o vällagat. Var för med barn o även barnen gillade, dock p gränsen för starkt för dem. Rekommenderar alla dagar i veckan!!

Datum för besöket: juli 2022
Tack mrsannacarin

Omdömet skrevs 9 april 2022 från mobil enhet

Mycket bra mat! Bland det bästa indiska maten jag ätit! Fina nan-bröd. Servicen var bra. Jag tänker absolut återvända.

Datum för besöket: april 2022
Tack Marcus G
Omdömet skrevs 6 april 2022 från mobil enhet

Vi var fyra personer och fick god service. Litet ställe och mycket god indisk mat som var bra kryddad. Deras nanbröd var perfekt. Kan rekommendera.

Datum för besöket: april 2022
1  Tack Jacksonsweden
Omdömet skrevs 4 april 2022

En trevlig restaurangupplevelse. Utmärkt service och jättebra mat. Även priserna är humana. Vi beställde Pakora chicken och Samosa till förrätt och sedan "Amersari Bhuna Lamb" och "Chicken Dhaba Karahi" och var jättenöjda. Gott och mycket vällagat.

Datum för besöket: mars 2022
Tack SvenErik4317
Omdömet skrevs 30 oktober 2021

Gick hur för jag trodde den skulle vara bra…
Skulle inte ens lägga den bland 10 bästa .
Jag sa att curryn smakade bara salt , de bytte och fick tillbaka samma. Bara salt igen!

Så snälla lurad inte av att den ligger först i listan!

Datum för besöket: oktober 2021
Tack doaah960

Resenärer som tittade på Restaurang Kontrast tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Restaurang Kontrast? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.