“Indisk kvalitetslunch”

Rankad som nr 35 av 967 Restauranger i Malmö
Område: Möllevången
Område: Möllevången
Omdömet skrevs 28 juli 2021 från mobil enhet

Vi fick här vid Möllevångstorget en lunch med högsta kvalitet på både mat och service. Två smakrika o vällagade rätter med sallad, härligt luftigt ris o naanbröd. Tack!

Datum för besöket: juli 2021
Tack toonor54

Omdömet skrevs 24 juli 2021

Äntligen riktig matupplevelse från en specifik del av Indien, Punjab, tillagad av dottern med moderns recept. Det är som att komma in i en gastronomisk trädgård med tusentals smaker av blommor kryddor och växter! Njut!! Ta dig tid att avsmaka dessa ljuvliga rätter! Det var första men inte sista gången! Jag längtar redan efter nästa upplevelse!

Datum för besöket: juli 2021
Tack biglof1
Omdömet skrevs 27 april 2021

Har ätit en hel del indiskt och detta är mitt favorit ställe i Malmö. Maten är alltid världsklass och autentisk och personalen är alltid super trevlig, speciellt Rohit som serverade mig.

Datum för besöket: april 2021
Tack Shantiblanco
Omdömet skrevs 25 april 2021

Rohit våran servitör en underbar människa att iaktta. Underlättade våran tid i restaurang. Maten är 10 av 10

Datum för besöket: april 2021
Tack 400daniara
Omdömet skrevs 28 mars 2021

Något kryddstark men mycket god mat. Väldigt trevliga ägare och fantastisk service. Åt en vegetarisk variant av butter chicken, med ost istället. Kan även varmt rekommendera peshwari naan och papadum med mango chutney.

Datum för besöket: mars 2021
Tack I8670IDsophies

Resenärer som tittade på Restaurang Kontrast tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Restaurang Kontrast? Berätta vad du tyckte!