Tripadvisor
Publicera
Inkorg

“Fantastisk mat och service”
Omdöme om SAV

SAV
Rankad som nr 33 av 934 Restauranger i Malmö

Fantastisk mat och service från hjärtat i härlig miljö. En extraordinär upplevelse som rekommenderas varmt.

Datum för besöket: mars 2020
Tack FamiljenDavisSwe

Omdömet skrevs 13 juli 2019 från mobil enhet

Trevlig kväll med massor av vällagad mat till väldigt överkomligt pris. Trevligt upplägg det dukas långbord och du sitter med ett annat sällskap som du delar maten med vilket gjorde att du gjorde nya bekantskaper.. först en förrätt, en fantastisk tartar, därefter kom det in grillat kött, skaldjur med fantastiska tillbehör och såser och det fylldes på så fort något var tomt. Allt var fantastiskt gott och vällagat Med super råvaror. Det som kostar är drycken( tyvärr lite väl) , fantastiska viner, kombucha, öl osv kaffe ingår och den som orkade kunde ta dessert, vi tog avec (3cl 390 kr) och fick kanske en smärre chock när vi skulle betala ....... så det kunde man på ett fint sätt presenterat och då hade vi inte tagit det. Kockarna ute presenterar maten övrig personal bra , kanske ska vara lite mer upplärda i dryck. Men en oförglömlig kväll och hit kommer vi igen och igen.

Datum för besöket: juli 2019
3  Tack Anette B
Omdömet skrevs 11 april 2019 från mobil enhet

En mysig restaurang en liten bit utanför Malmö.
Åt en 6rätters meny med tillhörande vinpaket vilket blev en verklig upplevelse av världsklass.
Allt perfekt.

Datum för besöket: april 2019
Tack tranell
Omdömet skrevs 24 mars 2019 från mobil enhet

Vi åt den stora menyn med ett vinpaket och ett alkoholfritt alternativ.
Mycket nöjda efter tre timmar. Gillade presentationerna av varje rätt med information hur man lyckats hitta och kombinera de olika råvarorna.
Många spännande råvaror som t.ex. sockerbetan som var bland de bästa.
Väl värt ett besök.

Datum för besöket: mars 2019
Tack Hultgren
Omdömet skrevs 19 mars 2019

Fantastisk restaurang som levererar på högsta nivå. Jag och min fru bjöds på en underbar 6 rätters meny som stimulerade våra sinnen både visuellt, doft och smakmässigt. Servicen var oklanderlig och vi uppskattade verkligen det begränsade antalet bord/gäster vilket skapade en speciell stämning/lugn. Vi hade höga förväntningar innan vårt besök och de uppfylldes till fullo. Stort tack!

Datum för besöket: oktober 2018
2  Tack thbl67

Resenärer som tittade på SAV tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt SAV? Berätta vad du tyckte!