“Fantastisk och underbar”

Rankad som nr 22 av 989 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 27 maj 2022

Vilken upplevelse. Så bra mat och komponerad med omtanke och kärlek. Väl värt pengarna och ett måste för alla foodies.

Datum för besöket: maj 2022
Tack 690fleurh

Omdömet skrevs 8 april 2022

Wow vilken upplevelse!
Vi går ut på dejter kontinuerligt. Men i år lyckades jag hitta denna restaurang. Och vilken upplevelse! Servicen, maten, dryckerna.
Som det ser ut nu blir nog detta vårt nya stamställe vid våra årliga firanden.
Nu tog vi Presidenten meny, den var verkligen värd det den kostade.

Datum för besöket: mars 2022
Tack Rickard S
Omdömet skrevs 24 mars 2022

Mkt bra familjär service utan att vara påträngande. Maten var i toppklass. Åt Attaché-menyn. Har besökt Cellar de Can Rocca i Girona och detta var väl så bra.
Vinerna i vinpaketet dock ganska ordinära. På det hela taget En positiv upplevelse.

Datum för besöket: februari 2022
Tack kenthc2013
Omdömet skrevs 13 mars 2022

Mycket god mat. Fina råvaror; hummer, havskräfta, rådjur, ibericogris mm, fint tillagat och presenterat. Smakerna satt och var fullödiga, en kock som inte var rädd för salt uppskattar jag.
Vinpaketet var mycket väl avvägt och inte snålt, t.ex. riktig champagne till 3 amuse i början. Stort PLUS att man slipper de nästan undantagslöst dåliga naturvinerna!
Servicen är oklanderlig, vänlig och effektiv.
Dessutom får man allt detta till ett mycket anständigt pris. Hatten av för Embassy!

Datum för besöket: mars 2022
Tack Bustibus
Omdömet skrevs 19 november 2021 från mobil enhet

Fantastiskt god och välkomponerad meny med magiska smakupplevelser och sagolika viner till.
Tack för en oförglömlig gastronomisk sensation.

Datum för besöket: november 2021
1  Tack samuelb375

Resenärer som tittade på Embassy tittade också på

Besökt Embassy? Berätta vad du tyckte!