“Min bästa matupplevelse”

Rankad som nr 18 av 967 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Tack för en fantastisk upplevelse, full av fantasi och överraskande smakkombinationer. Trevlig atmosfaire, gått om plats, bra avstånd mellan bord. Serveringspersonal presenterar rätter på ett bra och tydligt sätt, sommelier är mycket professionell. Alla rätter uppfyller högsta kraven, även temperatur är perfekt. Rekommenderas varmt! // Pensionerad kock.

Datum för besöket: september 2021
1  Tack jackylG8209ZR

Omdömet skrevs 13 augusti 2021

Vi valde 9-rättersmenyn. Miljön är enormt graciös som sig anstår en ambassad!
Maten var väl tillagad med en lekfull experimentell touch,
En i sällskapet avstod alkhol med fick likväl välgjorde mocktails serverade till maten.
De hanterade våra allergier utan problem och även de rätterna passade bra in i resten.
Servicen var kanon och i slutet fick vi möjlighet att prata med kocken Daniel, vilket med (minst sagt) passion förklarade hur han jobbade och hur han hade gjort rätterna. Det märktes att han brann för sitt yrke!

I det stora hela var det en lyxig kväll och jag rekommenderar ett besök!
/H

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack 150henrikf
Omdömet skrevs 31 juli 2021 från mobil enhet

6 vänner, 9 rätter, 5 glas vin.
1500kr/person

Mycket intressant och vällagad mat.
Bra komponerad vinmeny till maten.
Trevlig personal.
Fina lokaler.
Helt klart en favorit i Malmö.

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack camillah213
Omdömet skrevs 23 juli 2021 från mobil enhet

Välkomponerad och smakfull meny - rekommenderar starkt vinpaketet som var väldigt väl anpassat till menyn. Jordärtskockan var

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack Estelle O
Omdömet skrevs 21 juli 2021 från mobil enhet

En spännande matupplevelse med perfekta val av viner, extremt god service, ska ditt snart igen, kan varmt rekommendera!

Datum för besöket: maj 2021
1  Tack Mårten H

Resenärer som tittade på Embassy tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Embassy? Berätta vad du tyckte!