“Mycket bra restaurang med hög klass”
Omdöme om Embassy

Embassy
Rankad som nr 18 av 966 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 23 juli 2021 från mobil enhet

Välkomponerad och smakfull meny - rekommenderar starkt vinpaketet som var väldigt väl anpassat till menyn. Jordärtskockan var

1  Tack Estelle O

Omdömet skrevs 21 juli 2021 från mobil enhet

En spännande matupplevelse med perfekta val av viner, extremt god service, ska ditt snart igen, kan varmt rekommendera!

Datum för besöket: maj 2021
1  Tack Mårten H
Omdömet skrevs 17 juli 2021

Fantastiskt gott och mycket proffsig service.
Väl komponerade rätter och för oss var halvt vinpkt perfekt
Har besökt Kockeriet och Namu men detta slår ut båda i alla genrer

Datum för besöket: juli 2021
1  Tack kerstinj523
Omdömet skrevs 16 juni 2021

En väl dold pärla som levererade överraskande bra mat, service och framförallt personlighet! Hovmästaren/sommelier Josip var mycket trevlig och duktig, maten var väldigt spännande och jättegod och vinpaketet passade utmärkt. Inga problem att hälsa på hos kocken Daniel i köket och han kom även ut och presenterade flera skapelser. Han skickade även den digra menyn med förklaringar via mail = stort plus i kanten!!!Alla i sällskapet var mycket nöjda och kände att det var ett mycket lyckat besök. Bra jobbat, Embassy, vi kommer gärna tbka!

1  Tack olakI5146SA
Omdömet skrevs 9 juni 2021

Maten, uppläggningen, servisen allt var på topp. Smaken på maten var underbar och serverades på ett mycket fantasifullt och vackert sätt. Inte trodde jag att man kunde få jordärtskocka att smaka så fantastiskt. Allt ackompanjerades med goda viner som man dessutom kunde få i halvglas. Somelieren var mycket kunnig och underhållande. Vi åt på Vollmers i fjol men detta var bättre och dessutom till ett mycket bättre pris. Bli inte förvånad om de får en stjärna i Michelin.

2  Tack Mats Å

Resenärer som tittade på Embassy tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Embassy? Berätta vad du tyckte!