“President menu”

Rankad som nr 25 av 962 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Fantastiskt gott och mycket proffsig service.
Väl komponerade rätter och för oss var halvt vinpkt perfekt
Har besökt Kockeriet och Namu men detta slår ut båda i alla genrer

Datum för besöket: juli 2021
1  Tack kerstinj523

Omdömet skrevs 16 juni 2021

En väl dold pärla som levererade överraskande bra mat, service och framförallt personlighet! Hovmästaren/sommelier Josip var mycket trevlig och duktig, maten var väldigt spännande och jättegod och vinpaketet passade utmärkt. Inga problem att hälsa på hos kocken Daniel i köket och han kom även ut och presenterade flera skapelser. Han skickade även den digra menyn med förklaringar via mail = stort plus i kanten!!!Alla i sällskapet var mycket nöjda och kände att det var ett mycket lyckat besök. Bra jobbat, Embassy, vi kommer gärna tbka!

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack olakI5146SA
Omdömet skrevs 9 juni 2021

Maten, uppläggningen, servisen allt var på topp. Smaken på maten var underbar och serverades på ett mycket fantasifullt och vackert sätt. Inte trodde jag att man kunde få jordärtskocka att smaka så fantastiskt. Allt ackompanjerades med goda viner som man dessutom kunde få i halvglas. Somelieren var mycket kunnig och underhållande. Vi åt på Vollmers i fjol men detta var bättre och dessutom till ett mycket bättre pris. Bli inte förvånad om de får en stjärna i Michelin.

Datum för besöket: juni 2021
2  Tack Mats Å
Omdömet skrevs 15 maj 2021 från mobil enhet

Helt underbar mat upplevelse! Rekommenderas starkt! Åt 9 rätters och är extremt nöjd över denna upplevelse

Datum för besöket: maj 2021
Tack U9295FJkb
Omdömet skrevs 9 maj 2021 från mobil enhet

Vilken härlig kväll! Vi valde President menyn, och vilken matupplevelse, maten var fantastisk och underbara lokaler. En så bra komponerad meny med välvald dryck till. Super härligt bemötande och väldigt kunnig personal. Rekommenderar alla ett besök. Fine dinning när den är som bäst.

Datum för besöket: maj 2021
1  Tack 176lottaj

Resenärer som tittade på Embassy tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Embassy? Berätta vad du tyckte!