“Malmös bästa restaurang”

Rankad som nr 28 av 953 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Maten, uppläggningen, servisen allt var på topp. Smaken på maten var underbar och serverades på ett mycket fantasifullt och vackert sätt. Inte trodde jag att man kunde få jordärtskocka att smaka så fantastiskt. Allt ackompanjerades med goda viner som man dessutom kunde få i halvglas. Somelieren var mycket kunnig och underhållande. Vi åt på Vollmers i fjol men detta var bättre och dessutom till ett mycket bättre pris. Bli inte förvånad om de får en stjärna i Michelin.

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack Mats Å

Helt underbar mat upplevelse! Rekommenderas starkt! Åt 9 rätters och är extremt nöjd över denna upplevelse

Datum för besöket: maj 2021
Tack U9295FJkb
Omdömet skrevs 9 maj 2021 från mobil enhet

Vilken härlig kväll! Vi valde President menyn, och vilken matupplevelse, maten var fantastisk och underbara lokaler. En så bra komponerad meny med välvald dryck till. Super härligt bemötande och väldigt kunnig personal. Rekommenderar alla ett besök. Fine dinning när den är som bäst.

Datum för besöket: maj 2021
1  Tack 176lottaj
Omdömet skrevs 12 april 2021 från mobil enhet

Enastående service och mat i toppklass. Få gäster och glest mellan borden såhär i covid-tider. Vi kände oss uppassade till den grad att vi upplevde privat omhändertagande. Toppenbra sommelier som pairade vin som passade till samtliga rätter. Rekommenderas!

Datum för besöket: april 2021
Tack ymeria
Omdömet skrevs 28 mars 2021

Allt var verkligen så bra, servisen, vinet och maten ska vi inte ens prata om!! WOW vilken matupplevelse! Vilka smaker o kombinationer som man aldrig trodde man skulle äta! Om ni inte varit där så är det dags!!

Datum för besöket: mars 2021
Tack Nettisj

Resenärer som tittade på Embassy tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Embassy? Berätta vad du tyckte!