“Mysig miljö”

Restaurante bar & grappa
Boka med
Restaurante bar & grappa har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 189 av 969 Restauranger i Malmö
Kök: Italienskt
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Besökte restaurangen 2017 och tyckte maten var överraskande bra! Därför kom vi tillbaka nu men tyvärr var upplevelsen inte densamma.
Miljön är mysig och personalen är trevlig men maten sådär tyvärr. Dessutom fann jag ett långt svart hår i maten som jag påtalade för servitören. Tyvärr kändes det som att det inte bekom hen och ingen ursäkt eller ersättningsmat kom.
Det tillsammans med en mindre bra kvalite på maten i år ger dessvärre ett dåligt betyg!

Datum för besöket: april 2018
Tack Kinna_73

Omdömet skrevs 11 februari 2018 från mobil enhet

Nästan ensamma i lokalen åt vi en övermäktig kycklingrätt från en snål meny. Ingen rolig upplevelse. Få vinalternativ på glas. Varför? Nä - försöker nog hitta nåt annat ställe nästa gång vi är i Malmö. Heja Rögle!

Datum för besöket: februari 2018
Tack Lars J
Omdömet skrevs 26 december 2017 från mobil enhet

Humana priser, bra service och mysigt. Men maten var lite smaklös, helt ärligt, och kommer förmodligen inte att återvända.

Tack HenryCohen
Omdömet skrevs 17 december 2017 från mobil enhet

Vi droppade in i julhandeln och tog en sen lunch. Lite glest med gäster i en stor lokal. Service och mottagande mycket bra. Vi åt en fint timjan kryddad köttfärslimpa och en riklig och mättande caesarsallad och blev överraskat nöjda.

Tack mariaaN1936MF
Omdömet skrevs 15 december 2017 från mobil enhet

Har varit på Lilla Torg några gånger och ätit men inte blivit nöjda men ikväll när vi åt en ostbricka och en charkbricka på La Grappa blev vi väldigt nöjda - jättegott. Bra service och trevlig personal.

Tack KristinaLars

Resenärer som tittade på Restaurante bar & grappa tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Restaurante bar & grappa? Berätta vad du tyckte!