“O.M.G bästa maten.”

fre 7/8
20:00
Rankad som nr 518 av 954 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 1 februari 2020

Precis ätit därifrån och herre min gud vad gott det var. Helt sinnes. Dessutom super trevlig personal!

Datum för besöket: februari 2020
Tack laurasQ7302AA

Omdömet skrevs 21 oktober 2019 från mobil enhet

Ringde in och hämtade. Snabb och bra leverans. Allt blev precis som beställning.

Supergott! Väldigt trevlig personal!

Datum för besöket: oktober 2019
Tack karlj0hane
Omdömet skrevs 8 september 2018 från mobil enhet

Vi har ätit bästa sushi på länga hos sushi for You, vi fick en bra variation och stora rullar och generösa bitar med råvaror! Värmt rekommenderat.

Datum för besöket: september 2018
Tack Alizddd
Omdömet skrevs 5 juni 2018

Har gillat detta ställe speciellt efter deras aggresiva "LETS DEAL" kampanjer,, köpte därför ett antal 28 bitars för att "droppa in om" när man var sugen.
Har nu försökt TVÅ GGR redan klockan 12 att beställa min lets deal men fått meddeladet att deras "kvota" var nådd,,
Det var helt OK att beställa till ordinarie pris.

Deras "lets deal" är numera giltig fram till kl 17.
Om man ringer kl 12 borde det vara möjligt att beställa eftersom denna typ av mat är något man inte "planerar" i min vrld.

Jag skiter fullständigt i att det varit bra tidigare,, att på två försök av två kl 12 fått reda på att "dagens kvota" av lets deal var bokad men att det var OK att beställa till ordinarie pris är för mig rena skojeriet,, jag kommer att förmedla denna info till de jag känner och kommer ALDRIG mer att beställa något från er,,, OK!!!!!

Datum för besöket: juni 2018
1  Tack OlleB
Omdömet skrevs 1 februari 2018

Köpte en sushimeny på 28 bitar och förbeställde. Kom dit 20 min efter tiden och maten var inte ens då klar. Fick frågan om jag beställt, svarade ja och sedan försvann han som frågat ut för att röka. Kvar stod jag i fem minuter och undrade vad jag väntade på, fick inte ens beskedet att maten inte var klar. En annan ur personalen bytte mellan kök och kassadisk flera gånger utan att ens möta min blick. När jag skulle göra en tilläggsbeställning på tillbehör gick han mitt i min mening.
Det var väldigt små bitar sushi, vi var två som delade och 14 bitar var kändes mer som 8. Ganska smaklöst och kommer aldrig att handla där igen.

Datum för besöket: januari 2018
1  Tack JennyJompa

Resenärer som tittade på Thai & Sushi For You tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Thai & Sushi For You? Berätta vad du tyckte!