“Otrevlig personal”
Omdöme om Restaurang Nils

Restaurang Nils
Rankad som nr 563 av 953 Restauranger i Malmö

Bra mat men sämre personal får man leta efter.
Otrevliga och dåligt bemötande.
20 minuter för en öl är väl standard.

Datum för besöket: maj 2021
Tack linusjd

Omdömet skrevs 2 maj 2021 från mobil enhet

De senaste besöken, har bemötande från personalen varit usel, vid ett tillfälle havererade maten också.
Igår den 1/5 gjorde vi ett nytt försök, för vi gillar verkligen atmosfären o lokaliseringen. En del nya ansikte i peronalen, bemötande var sakligt och varm. Jättefint bemötande. Maten hållt hög klass, vi åt fisk och kött, suveränt.
Så håll denna nivån-Nils!

Datum för besöket: maj 2021
Tack fredrikr884
Omdömet skrevs 23 mars 2021

Urdåligt bemötande och service av personalen kvällstid.
Äter lunch på Nils ibland och då är det väldigt bra och mycket vänlig och trevlig personal.

Datum för besöket: februari 2021
Tack Lenta58
Omdömet skrevs 8 mars 2021

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Men sammanfattningsvis var servicen urusel. Vi väntade i tio minuter tills vi fick menyer, ljuset på bordet var ej tänt (kvällstid), vi fick be att få beställa två gånger, maten var smaklös och ljummen när den väl kom ut. Vi fick be om bestick. Rödvinet var i princip varmt och hade en beläggning på ytan. Svaret från servitören var "jaha men då måste jag ju smaka på det för att kunna se att det du säger stämmer och det kan jag ju inte göra. Det ska ju vara rumstempererat". Problemet är att om det är 22 grader varmt inne så ska vinet inte vara lika varmt. Rödvin ska vara omkring 16 grader. Kommer inte komma hit igen om det inte är för en öl, men that is it.

Pricken över i:et är såklart den mycket smutsiga toaletten. Så himla äckligt, framför allt i dessa tider!

Datum för besöket: februari 2021
Tack Frkvintage
Omdömet skrevs 22 oktober 2020

Stor luftig lokal många sittplatser i flera rum. Alltid kommit lite senare o alltid folk. Idag nästan ensamma i rummet. Trevlig personal o god mat

Datum för besöket: oktober 2020
2  Tack Bibbi725

Resenärer som tittade på Restaurang Nils tittade också på

Besökt Restaurang Nils? Berätta vad du tyckte!