Trip.com
Priceline
Agoda.com148 US$
Omdömet skrevs 27 oktober 2021

Blev hänvisad till en speciell tid för att äta frukost i en för liten restaurang lokal. Trots att vi kom på anvisad tid fick vi inte fick plats vid den tid som var bokad. När vi sedan fick plats blev vi besvikna över det begränsade utbudet

Datum för vistelsen: oktober 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Hyatt Hotels
Tack turist20212021
Sebastian Kamieniarczyk, General Manager på Story Hotel Studio Malmo, svarade på det här omdömetSvarade 1 november 2021

Bästa turist20212021,

Tack för din värdefulla feed-back och att du förde det vidare till oss. Tråkigt att du inte fick en plats direkt under den inbokade tiden, ledsen för det. Vi använder oss fortsatt av bestämda frukosttider för att undvika att det blir för många personer/trängsel i frukostmatsalen. Vid detta tillfälle måste det ha varit någon/några gäster som kommit sent och/ eller stannat längre än den avsedda tiden.

Vad gäller utbudet undrar jag om det är något specifikt som du anser saknades? Vore jättetacksam om jag kan ta del av den feed-backen. För kännedom har vi i dagarna (28:e oktober 2021) gjort justeringar i flödet och kommer ersätta prinskorvar med bacon som dykt upp som önskemål vid tidigare tillfällen. I övrigt försöker vi med vårt utbud nå så brett som möjligt för att tillgodose våra gästers många smaker och preferenser.

Med vänlig hälsning,

Omdömet skrevs 7 september 2021

Två nätter i på hotellet, super god frukost, fint rum, väldigt hjälpsam personal. Perfekt lägen om man vill bo nära centrum men ändå lite avlägset. Härlig restaurang på våning 14 där också frukosten serveras!

Datum för vistelsen: september 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Hyatt Hotels
1  Tack josefinesjoberg21
Sebastian Kamieniarczyk, General Manager på Story Hotel Studio Malmo, svarade på det här omdömetSvarade 4 oktober 2021

Bästa josefinesjoberg21,

Vad roligt att valet föll på oss i samband med Malmöbesöket och att vi lyckades väl i vår leverans!
Stort tack att du tog dig tiden att dela med dig av dina intryck.

Hoppas få välkomna dig tillbaka till oss inom en snar framtid!

Bästa hälsningar,

Omdömet skrevs 14 augusti 2021 från mobil enhet

Möttes av en fantastisk utsikt från 13:e våningen i vårt hotellrum. Fräscha rum med mycket sköna sängar. Trevlig och välkomnande personal, ett plus att det är bemannat dygnet runt!

Frukosten var helt okej, gott bröd med tillräckliga tillbehör. Saknade dock bacon som tillbehör till äggröran, trodde det var lite av en ”standard” på svenska hotell. Det grova brödet var jättegott.

Duschen i badrummet var knepig då det bara var en glasvägg och ganska mycket vatten hamnade utanför, fanns tyvärr ingen golvskrapa vilket gjorde att det blev rätt blött. Upplevde att det i vårt rum lät som att någon drog stolar (bullrande ljud) på våningen ovanför dygnet runt, osäker på vad som skapade detta ljud. Ventilationen var även den ganska högljudd i vårt rum. Men fick trots det en god natts sömn och vaknade upp till fantastisk utsikt!

Läget är nära centralstationen och Västrq Hamnen. Tog ca 10 min att gå till stadskärnan. Upplevde att det var lite mörkt och halvskumt i området nattetid dock.

Datum för vistelsen: augusti 2021
1  Tack friben

Bästa Friben,

Stort tack för besöket och att du tog dig tiden att sammanställa din feed-back! Vad roligt att du uppskattade utsikten, sängkomforten och att du blev väl omhändertagen av mina kollegor i receptionen.

Det skrapande ljudet ska jag ta vidare till städbolaget som städar restaurangen efter stängning, misstänker att ljudet härrör från stolarna som förflyttas i samband med dammsugning/moppning. Vi har filttassar på stolarna men det har uppenbarligen inte gett tillräcklig effekt detta tillfälle. Ledsen att det påverkade trivseln.

Tack än en gång för din feed-back att besöket!

Vänligen,

Omdömet skrevs 6 augusti 2021 från mobil enhet

Alltid trevlig personal, fräscha rum och bra frukost. Bara positivt att säga om detta hotell. Väldigt bra läge, nära till allt sevärt i stan. Bra parkering i närheten och nära till tåget om man hellre åker det. Väldigt fin utsikt åt alla håll. Antingen ut över havet eller ut över staden. +++

Datum för vistelsen: augusti 2021
1  Tack Rebecca B
Sebastian Kamieniarczyk, General Manager på Story Hotel Studio Malmo, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2021

Bästa Rebecca B,

Stort tack för återbesöket och att du delade med dig av dina intryck. Vilken härlig feed-back att ta del av!
Varmt välkommen tillbaka till oss :)

Vänligen,

Omdömet skrevs 29 juli 2021 från mobil enhet

Hotellet är helt ok med en industriell inredning, vi bodde på 11 våningen med fin utsikt över vattnet och staden. Hotell telefonen trasig gick inte att ringa till receptionen via den. fläktsystemet funkade inte fick be om att få upp en fläkt då det var väldigt varmt på rummet.

Frukosten är medioker, skinka av billigaste sort. Äggröra fanns med tillbehör kokt prinskorv, frågade efter bacon och fick till svar - det har vi inte det är en prisfråga enligt ledningen.
Ingen servett eller dyl som man kunde hålla om brödet medan man skar upp det.

Betalar man ca 2000kr/natt. Finns det mer att önska. Kommer inte att välja detta hotell vid nästa Malmö vistelse.

Datum för vistelsen: juni 2021
1  Tack aaseHM
Sebastian Kamieniarczyk, General Manager på Story Hotel Studio Malmo, svarade på det här omdömetSvarade 5 augusti 2021

Bästa aaseHM,

Tack för din vistelse och recension i samband med besöket. Roligt att du uppskattade utsikten över vattnet / staden. Med det sagt var det tråkigt att telefonen inte fungerande på rummet och att du upplevde att det var varmt. Sommartid gör vi regelbundna kontroller för att fånga upp ev. fel på a/c enheter. Är det väldigt varmt ute kan det också bero på att enheten inte klarar kyla ned i önskad utsträckning då de är anpassade efter det svenska klimatet (upp till 25 grader).

Jag blev besviken och förvånad över svaret som du nämnde att du fått när du efterfrågade om bacon. Enligt vårt koncept har vi alltid äggröra som standard och ytterligare ett varmt alternativ (utöver hård/löskokta ägg) som vi varierar. De kan vara bönor i tomatsås, grillade tomater, bacon mm. Servetten måste ha fått fötter då även detta ska finnas. Tack för din värdefulla feed-back som jag tar vidare internt.

Bästa hälsningar,