Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 121 US$/natt.

Park Inn by Radisson Malmo(Malmö)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
  • Frukost ingår
Scandic S:t Jörgen(Malmö)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Comfort Hotel Malmo(Malmö)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 85 US$/natt.

Moment Hotels(Malmö)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Best Western Plus Hotel Noble House(Malmö)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 93 US$/natt.

Radisson Blu Hotel, Malmö(Malmö)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 11 maj 2018

Servicen utom denna jord och kanonfina rum med magiska sängar. Läget är helt perfekt vid havet samt gångavstånd till centralstationen. Mer än nöjd som vanligt och detta är ett hotell jag återkommer till varenda visit i Malmö!

Bodde här: maj 2018, reste som ett par
Tack Jacob9786
Sebastian K, General Manager på Story Hotel Studio Malmo, svarade på det här omdömetSvarade 14 maj 2018

Bästa Jacob9786,

Vad härligt att ta del av din feed-back, tack för de värmande orden!
Varmt välkommen tillbaka när du är i Malmö näst :)

Omdömet skrevs 29 april 2018

Direkt när vi stiger in i hörnrummet högst upp på våning 13 vet vi att detta är en fullträff. Lagom stort, kliniskt rent, sköna inbjudande sängar och en härlig utsikt mot Turning torso från fönster som går ända ner i golvet. Dessutom helt fritt från störande ljud och ett modernt badrum med alla flytande och välluktande hudvårdsprodukter i generösa behållare.

Bemötandet från personal var vänligt och hjälpsamt utan att bli tillgjort på något sett. Vattenkokaren som vi begärt i receptionen levererades utan dröjsmål till rummet.

Story har en kall frukost som en del här, märkligt nog, har anmärkt / klagat på! Vi tyckte det var en alldeles utmärkt frukostbuffé med ett bra och varierat innehåll. Extra plus för flera riktigt goda blandade och färskpressade juicer.

Några mindre anmärkningar, och som inte påverkar totalbetyget, är att det inte fanns pulverkaffe trots tillgång till vattenkokare och att smarttvn från Philips är onödigt krånglig att hantera.

Story har potential att vara det bästa hotellet i Malmö och är utan tvekan betydligt bättre än Malmö Live där vi bodde senast.

Det kan inte bli annat en högsta betyg!

Tips för att välja rum: Hörnrummen högst upp är bäst!
  • Bodde här: april 2018, reste som ett par
1  Tack Valdemar43
Sebastian K, General Manager på Story Hotel Studio Malmo, svarade på det här omdömetSvarade 30 april 2018

Bästa Valdemar43,

Stort tack för din smickrande feed-back (och betyg)! Jag är verkligen glad att vi lyckades erbjuda precis det vi strävar efter outtröttligt varje dag. Nämligen att erbjuda våra gäster en härlig hotellupplevelse med genuint värdskap.

Jag tar till mig att vi inte kunde erbjuda pulverkaffe, vi har Nespressomaskin (te och kaffe) i vår rumskategori The Large Ocean men nästa gång kan du alltid be oss om en kaffe i receptionen. Där har vi en extra Nespressomaskin och erbjuder gladeligen kaffe till våra kaffesugna gäster :)

Avslutningsvis, stort tack än en gång att du tog dig tiden och delade med dig av dina intryck!
Hoppas få möjlighet att välkomna dig tillbaka till oss inom en snar framtid!

Omdömet skrevs 27 april 2018

Coolt och fräscht hotell mitt i centrum och nära till tågstationen. Modernt, fin inredning, rent och snyggt samt en fantastisk utsikt över vattnet. Helt okej frukost som serveras högst upp i byggnaden.

• Bodde här: september 2017, reste i arbetet
Tack Jonathan D

Bästa Jonathan D,

Stort tack att du tog dig tiden och delade med dig av dina intryck under din vistelse hos oss. Verkligen glädjande att du trivdes och fann vårt läge i stan vara bra. Kul att du tyckte om inredningen samt att det var rent och snyggt med en fantastisk utsikt.

Varmt välkommen tillbaka (fr.o.m. den 11 maj har vi en ny restauratör - Kasai på plan 14 med fullt förberedd uteservering på takterrassen, vågar lova en riktigt trevlig upplevelse för alla sinnen :))

Omdömet skrevs 8 januari 2018 från mobil enhet

Nybyggt och fräscht hotell, måste säga att jag o min fru var supernöjda med hotellet och den service vi fick. Enda nersidan som inte är hotellets fel är att restaurangen/baren i toppen på huset lagt ner så nu får man ta en liten promenad för att få sig en drink, kanske bra att kompensera

Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack Mattias N
VanessaBaeten, Quality Manager på Story Hotel Studio Malmo, svarade på det här omdömetSvarade 15 januari 2018

Bästa Mattias N! Stort tack för den tid du tog att skriva en review om din vistelse hos oss. Jag förstår frustrationen i att restaurangen som ligger högst upp har stängd men vi håller på för fullt att hitta en ny aktör så fort som möjligt och är på god väg. Frukosten har vi fortfarande däruppe dock så våra gäster kan ändå njuta av den underbara utsikten man får från 14e våningen. Det finns även en ny restaurang på bottenvåningen som kommer att öppnas i februari och som lär bli riktigt spännande och kommer att skapa en härlig atmosfär i hela huset! Varmt välkommen tillbaka! Mvh, Vanessa Baeten

Omdömet skrevs 5 januari 2018 från mobil enhet

Andra gången vi bor på hotellet. Härliga rum och fantastiska sängar. Rent och fint. Trendigt inrett. Dock väldigt lyhört, men inget problem. Bra frukost. Bra avstånd till centrum. Kommer helt klart att återvända hit.

Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack Anette L
VanessaBaeten, Quality Manager på Story Hotel Studio Malmo, svarade på det här omdömetSvarade 8 januari 2018

Bästa Anette L.!
Bästa komplimangen är såklart när gästerna kommer tillbaka! Va roligt at ni trivs hos oss och stort tack för reviewen! Ni är mer än varmt välkomna tillbaka! Mvh, Vanessa