“Bland Malmö bättre kebabställen”
Omdöme om Malmo Kebab AB

Malmo Kebab AB
Rankad som nr 276 av 1 015 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 11 mars 2019

Har ofta sett att Malmö Kebab rekommenderas av många som ett av Malmös bättre kebabställen. Så varför inte prova. Malmö Kebab ligger inte längs mina normala reserutter så jag fick ta en omväg hem från jobbet. Ett plus är att buss 5 stannar nästan utanför så det är inte svårt att ta sig dit om man gillar kollektivtrafiken. Lokalerna är fräscha och har ett hyggligt antal bord i olika storlekar. Passar både dig som äter ensam och i lite större sällskap. Det var inte mycket folk på restaurangen när jag var där så det gick snabbt att beställa. Till betalning duger både kort, Swish och kontanter så inget krångel här. Efter en lagom lång stund kom maten in. Det tyder på att den inte ligger färdig utan lagas på beställning. Jag valde kebabtallrik med pommes frites och med blandad sås. Dvs en blandning av tomatsås och vitlökssås. Måste säga att det var gott. Helt klart bland Malmös bättre kebabställen. Även om jag har många kvar att beta av. Trevlig personal. Rekommenderas!

Datum för besöket: mars 2019
Tack hakandahlstrom

Omdömet skrevs 15 juli 2018 från mobil enhet

Jag har ätit deras kebab sedan barnsben, och som turk vet jag att de levererar 100% kött å kvalité. Kommer aldrig äta kebab i små falafelhak där köttet består till 90% bröd och annat skit.

Datum för besöket: juli 2018
Tack Erk T
Omdömet skrevs 21 januari 2018

Detta är den bästa kebab jag någonsin ätit helt outstanding Personalen alltid lika trevlig Har ni inte gjort ett besök så gör det

Datum för besöket: november 2017
Tack Gunilla705
Omdömet skrevs 6 juli 2017 från mobil enhet

Bästa kebab-stället i Malmö! Helt underbar tomatbaserad varm sås är pricken över i:et. Trevlig personal. Enkel miljö.

Datum för besöket: juli 2017
Tack Flo-rider2015
Omdömet skrevs 12 april 2017 från mobil enhet

Fick vänta i 25 min för snabbmat och var nästan ensam på restaurangen
Dessutom fick vi inte in det vi hade beställt och kebaben var inte något vidare.

Datum för besöket: september 2016
Tack jshayjrgiy

Resenärer som tittade på Malmo Kebab AB tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Malmo Kebab AB? Berätta vad du tyckte!