“Favorit Take away Sushi ställe i Malmö”
Omdöme om SushiBaren

SushiBaren
Rankad som nr 24 av 967 Restauranger i Malmö
Kök: Sushi
Omdömet skrevs 12 augusti 2021

Har varit här många gånger och aldrig blivit besviken, deras De Luxe Omakase och Sashimi tillhör de bättre jag haft i Malmö som har många "Sushi ställen" tyvärr är nivån väldigt skiftande. Rekommenderas varmt.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack DonDandy777

Omdömet skrevs 11 augusti 2021

Jag åt lunch här. Maten kom fort, sushin smakade gott och det ingick gott vatten och även soppa som smakade mycket bra. Personalen var också trevlig.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack arviddell
Omdömet skrevs 3 juli 2021

Litet men mycket bra Sushihak, fräscha råvaror, mycket bra ris och ett bra urval att välja ur dessutom trevlig personal. Rekommenderas varmt.

Datum för besöket: juli 2021
1  Tack DonDandy777
Omdömet skrevs 25 februari 2021 från mobil enhet

Litet sushi ställe med helt ok sushi, dock inget utöver det vanliga. Trevlig och vänlig personal som gör allt 1000 gånger bättre.

Datum för besöket: februari 2021
Tack georgebQ2590QQ
Omdömet skrevs 12 december 2020 från mobil enhet

En av Malmös bästa sushi! Rekommenderas varmt! Till på köpet får du trevlig personal och service!! Detta får du inte missa!

Datum för besöket: december 2020
2  Tack 520magnusd

Resenärer som tittade på SushiBaren tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt SushiBaren? Berätta vad du tyckte!