“Mycket bra Sushi”
Omdöme om SushiBaren

SushiBaren
Rankad som nr 21 av 962 Restauranger i Malmö
Kök: Sushi

Litet men mycket bra Sushihak, fräscha råvaror, mycket bra ris och ett bra urval att välja ur dessutom trevlig personal. Rekommenderas varmt.

Datum för besöket: juli 2021
Tack DonDandy777

Omdömet skrevs 25 februari 2021 från mobil enhet

Litet sushi ställe med helt ok sushi, dock inget utöver det vanliga. Trevlig och vänlig personal som gör allt 1000 gånger bättre.

Datum för besöket: februari 2021
Tack georgebQ2590QQ
Omdömet skrevs 12 december 2020 från mobil enhet

En av Malmös bästa sushi! Rekommenderas varmt! Till på köpet får du trevlig personal och service!! Detta får du inte missa!

Datum för besöket: december 2020
2  Tack 520magnusd
Omdömet skrevs 27 oktober 2020 från mobil enhet

Anspråkslöst men kanonbra! Perfekt ris och fräsch fisk. Bra variation av bitar på den färdiga lunchmenyn.

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack augustah2018
Omdömet skrevs 8 juni 2020 från mobil enhet

Den godaste Sushin i stan! Och sådan trevlig personal! Vi fick verkligen lyxig sushi med finess och högsta råvarukvalitet!

Datum för besöket: juni 2020
1  Tack 659g_rang

Resenärer som tittade på SushiBaren tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt SushiBaren? Berätta vad du tyckte!