“Delux omakase style meny! Topp-klass!”
Omdöme om SushiBaren

SushiBaren
Rankad som nr 22 av 945 Restauranger i Malmö
Kök: Sushi

Den godaste Sushin i stan! Och sådan trevlig personal! Vi fick verkligen lyxig sushi med finess och högsta råvarukvalitet!

Datum för besöket: juni 2020
1  Tack 659g_rang

Omdömet skrevs 11 maj 2020

Ser ut som ett ordinärt anspråkslöst ställe. Är i själva verket ett lokus för hängivna
sushi gourmeer. Smak, textur och apparans av yppersta klass.
Låt dig inte luras av den modesta miljön - sushin är fantastisk.

Datum för besöket: maj 2020
2  Tack harryjA8868YS
Omdömet skrevs 29 februari 2020 från mobil enhet

En av de bästa sushi jag ätit.
Detta tillsammans med mycket trevlig personal ger full pott.

Här kommer vi beställa igen!

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack C-Woxell
Omdömet skrevs 13 april 2019 från mobil enhet

En av de bästa på sushi i Malmö. Fräscha råvaror, och goda smaker. Brukar beställa mat för avhämtning, alltid deluxemenyn.

Datum för besöket: april 2019
2  Tack suzs310
Omdömet skrevs 24 december 2018 från mobil enhet

Riktigt bra mat, fin service och killen som jobbar där ( halvjapan), är riktigt snygg och trevlig! Hit går vi mer än gärna fler ggr!

Datum för besöket: december 2018
1  Tack evaevseva

Resenärer som tittade på SushiBaren tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt SushiBaren? Berätta vad du tyckte!