“Extremt bra!”

Rankad som nr 46 av 875 Restauranger i Malmö
Kök: Sushi
Omdömet skrevs augusti 29 2017 från mobil enhet

Bästa sushin på länge.
Bra kvalité och supergott!
Lite dåligt med platser men annars super!
Rekommenderas!!

1  Tack Tim I

Omdömet skrevs augusti 15 2017

Sushibaren gör magnifik sushi med roliga smaker och blandningar. Fisken är färsk och kommer i generösa mängder, gärna med en twist (tillsatt smak) som får den att stå ut från mängden. Vare sig du väljer veckans meny (som rekommenderas om du inte ogillar någon av ingredienserna) eller något annat så kommer du garanterat inte bli missnöjd. Restaurangen är dock mindre (få bord - är mest för takeout eller lunch ute under sommaren) och ska du hämta mat rekommenderas det att du beställer i förtid. Restaurangen serverar inte alkohol.

2  Tack Pebosjan
Omdömet skrevs augusti 12 2017 från mobil enhet

Vi var 4 personer som åt kockensval. Varav en var vegetarisk. Verkligen allt vi fick var kanon och framför allt den i särklass bästa vegetariska sushin vi ätit. Bra variation och trevlig personal. Rekommenderar varmt att äta på restaurangen.

2  Tack Peter84malmberg
Omdömet skrevs augusti 9 2017

Underbart god sushi på klassiskt vis. Friska, fräscha smaker - snyggt och inbjudande upplagt på vackra fat. Lagom stora nigiri med perfekt skurna fiskbitar. Maki-rullar med fina smaker i angenäma kombinationer. En parmeny att ta hem en fredagskväll är den perfekta avslutningen på arbetsveckan. Man kan även på restaurangen, men är inte lika tilltalande eftersom det är ont om plats.

1  Tack Nelda B
Omdömet skrevs juni 25 2017 från mobil enhet

Åt lunch på Sushibaren. Sushin tillagades efter hand och var både snygg och välsmakande. Till lunchen fick man även misosoppa. Plus för att de har en solig uteservering längs Regementsgatan.

Tack Swede1979

Resenärer som tittade på SushiBaren tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt SushiBaren? Berätta vad du tyckte!