“Mediokert”

Bookatable
Rankad som nr 35 av 948 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 12 september 2020 från mobil enhet

Tyvärr inte speciellt bra. Lokalen var ok, men servicen slö och burgarna inte alls bra. Andra i sällskapet åt pie och sallad som var bättre, dock var det koriander i salladen.

Datum för besöket: september 2020
Tack thomasr836

Omdömet skrevs 25 augusti 2020

Vi var här på semestern för att ta några glas öl. Mycket trevlig personal och ett typiskt irländskt ställe med allt vad det innebär. Trevligt och bra som man förväntar sig.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack LittleALJO
Omdömet skrevs 8 januari 2020

Här får du vällagad pub mat som smakar väldigt bra, och som serveras i en genuin pub miljö.
Här träffar du både stammisar och nya besökare. Besöker du puben en helg, så är chansen stor att du får lyssna på livemusik.

Datum för besöket: november 2019
Tack jorgendahlgren
Omdömet skrevs 21 december 2019 från mobil enhet

Utmärkt ställe med god mat. Vi drack och åt god Stout och köttgryta. Servicen var bra och personalen var trevlig.

Datum för besöket: december 2019
Tack Jacksonsweden
Omdömet skrevs 5 oktober 2019

Halvtrappa ner i källaren, stora utrymmen, många spännande ölsorter att välja på, bra pubmeny med hyggliga priser. Trevlig engelskspråkig betjäning - allt beställs i baren, så klart. Ser ut att vara gott om stammisar på kvällen.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Stefan H

Resenärer som tittade på Restaurang Fagans tittade också på

Malmö, Skåne län

Malmö, Skåne län

Besökt Restaurang Fagans? Berätta vad du tyckte!