“Väldigt goda pizzor & trevlig personal! ”
Omdöme om Pizzeria San Remo

Ingen bild tillgänglig
Har du en bild?
Lägg till den.
Pizzeria San Remo
Rankad som nr 378 av 969 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 21 juni 2018 från mobil enhet

Jättegoda pizzor och trevlig personal! Tunn & fin botten på pizzan. Perfekt lunch eller avhämtningsställe.

Datum för besöket: juni 2018
Tack Matgillarn

Omdömet skrevs 30 januari 2018 från mobil enhet

Helt ok pizzeria. Ännu en Siciliana som man sällan eller aldrig hittar på en svensk pizzeria. Helt klart prisvärd pizza till lunch när man är lite på språng!

Datum för besöket: januari 2018
Tack Borjejbe
Omdömet skrevs 24 oktober 2017 från mobil enhet

Suveränt goda pizzor, bästa hämtpizzan i Malmö. Ännu bättre nu när de tar kort. Trevliga är de också.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack Louise232swe
Omdömet skrevs 5 januari 2017 från mobil enhet

Pizzeria San Remo har efter min smak en av dom bästa pizzorna i Malmö och enda nackdelen är att den borde vara lite större.

Datum för besöket: januari 2017
Tack dzenanbatlak
Omdömet skrevs 31 juli 2016 från mobil enhet

Helt ok pizzeria i kvarteret. Bra service och trevlig personal. Fullt godkänt mat för det lilla stället.

Datum för besöket: maj 2016
Tack georgebQ2590QQ

Resenärer som tittade på Pizzeria San Remo tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Pizzeria San Remo? Berätta vad du tyckte!